با بیش از 30 هزار نفر ساعت؛

پایان تعمیرات اساسی نخستین واحد شیرین سازی شرکت پالایش گازفجرجم

مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم با اشاره به پروژه بزرگ تعمیرات اساسی در این شرکت اظهار داشت: با اتکال به خداوند متعال موفق شدیم پس از 30 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه، عملیات تعمیرات اساسی نخستین واحد شیرین سازی این شرکت را به پایان برسانیم.

گاز کیش به عسلویه می‌رسد

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از انجام مطالعات مهندسی خط لوله میدان گازی کیش خبر داد و گفت: منابع گازی تولیدی این میدان، از طریق یک خط لوله به پالایشگاه‌های پارس جنوبی یا پالایشگاه گاز فجر جم ...

مدیرعامل پتروشیمی جم: روابط عمومی باید در خلق ارزش توانمند باشد

مدیر عامل پتروشیمی جم در این جلسه با تاکید بر توجه به بازارهای هدف و حاشیه سود مطمئن برای محصولات پلیمری از مسئولین حوزه برنامه ریزی تولید، تلاش حداکثری در برنامه ریزی مناسب جهت پیشگیری...

طرحهای تامین خوراک پالایشگاههای گازی فجر جم ، سرخون و فراشبند

برنامه تامین خوراک پایدار پالایشگاههای گازی فجر جم ، سرخون و فراشبند در جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکتهای تابعه در توسط مهندس حمید ایزدی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت
حسین اردشیری اظهارداشت:

پایان عملیات تعمیرات اساسی سه واحد شیرین سازی

به گزارش نفت امروز، حسین اردشیری اظهارداشت: در حال حاضر کار تعمیرات اساسی سه واحد شیرین سازی شرکت به اتمام رسیده است و کار تعمیرات اساسی واحد چهارم نیز در حال انجام است.
معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تصریح کرد:

شرکت ملی گاز ایران؛ پیشرو در راهبرد بومی‌سازی فناوری‌ها

به تدریج باید با عملیاتی شدن اقدامات ملی پیش‌بینی شده در نقشه، بتوانیم در افق ۱۴۰۴، در همه زمینه‌ها به ویژه نفت و گاز مقام نخست را کسب کنیم.
بازرسی فنی در پالایشگاه فجر جم

گزارشی از اهم فعالیت های امور بازرسی فنی در سه ماه اخیر

با شروع تعمیرات اساسی پالایشگاه فعالیت های امور بازرسی فنی در این بخش نیز شروع گردیده است. مطابق معمول، امور بازرسی فنی نقشی پر رنگ را در انجام این فعالیت ها عهده دار است.
مهندس ارشد ابزار دقیق پالایشگاه فجرجم گزارش داد:

اهم فعالیتهای انجام شده در واحدهای مختلف شرکت پالایش گاز فجر جم

در واحد 8200 پس از تولید پروپان در انتهای مسیر تولید قسمت پالیشینگ قرار دارد که در حقیقت باعث افزایش مرغوبیت محصول نهایی می گردد.
به میزبانی شرکت پالایش گازفجرجم انجام شد:

برگزاری هم اندیشی سراسری روسای بازرسی فنی شرکت های پالایشی گاز

چهارمین کمیته تخصصی FFS ؛ RBI و CMMS و هم اندیشی سراسری روسای بازرسی فنی شرکت های پالایشی گاز وامور بازرسی وکنترل فنی ستاد در محل شرکت پالایش گازفجرجم آغاز به کار کرد.
مهندس فرهنگ خبر داد:

برگزاری 320 عنوان دوره آموزشی کوتاه مدت تخصصی در شرکت پالایش گاز فجر جم

هادی هاشم زاده فرهنگ از برگزاری 320 عنوان دوره آموزشی کوتاه مدت تخصصی داخلی درشرکت پالایش گاز فجر جم در طول سال 95 خبر داد که نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.
اخبار بیشتر
انتشارات شروع
پیام عسلویه