نفت / شناسه خبر: 84476 / تاریخ انتشار : 1398/4/1 14:32
|

مدیرعامل پتروشیمی جم: روابط عمومی باید در خلق ارزش توانمند باشد

مدیر عامل پتروشیمی جم در این جلسه با تاکید بر توجه به بازارهای هدف و حاشیه سود مطمئن برای محصولات پلیمری از مسئولین حوزه برنامه ریزی تولید، تلاش حداکثری در برنامه ریزی مناسب جهت پیشگیری...

نفت امروز /به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم: اولین جلسه هماهنگی روسای روابط عمومی هلدینگ جم در سال ۹۸ با رویکرد جدید و با حضور مدیر عامل شرکت و مدیر روابط عمومی پتروشیمی جم و روسای روابط عمومی شرکتهای تابعه (پلیمر پاد جم، تاپکو، پلی پروپیلن جم، جم صنعت کاران و توسعه پلیمر کنگان) در محل سالن کنفرانس سایت پتروشیمی جم برگزار شد.

دکتر سعیدی مدیر عامل پتروشیمی جم در ابتدا سخنانی در توصیف روابط عمومی ایده آل بیان نمود. وی در بخشی از سخنان خود روابط عمومی را عامل ارتباط دوسویه و هدفمند خواند و تصریح کرد: مهمترین وظیفه روابط عمومی برقراری ارتباط با ذینفعان است.
سعیدی طراحی نقشه راه را اصل مهم در رسیدن به موفقیت عنوان کرد و گفت : روابط عمومی ایده آل، روابط عمومی است که در خلق ارزش توانمند باشد و بتواند موقعیت و برندینگ شرکت را در جامعه ذینفعان اعتلا بخشد.
مدیر عامل پتروشیمی جم در بخش دیگری از سخنان خود یادگیری را به منزله نقطه عطف تمامی حوزه ها عنوان کرد و خواستار ارتقا سطح دانش و آگاهی با اتکا به یادگیری مداوم شد .
در ادامه جلسه، دکتر پوری مدیر روابط عمومی پتروشیمی جم ضمن تاکید بر فرآیند اجرای استراتژی های ارائه شده از سوی دکتر سعیدی به تببین خصوصیات روابط عمومی مدرن و کارآمد برای سازمان های صنعتی پرداخت.
وی با ارزیابی شرایط فعلی روابط عمومی شرکت و شرکت های تابعه گفت: ما پس از شناخت دقیق وضع موجود وارد مرحله تغییر، سپس دگرگونی و در نهایت حرکت برای پیشرفت می شویم.
دکتر پوری گفت: در موضوع پتروشیمی و برندینگ در این حوزه باید به گونه ای عمل کنیم که اگر ذهنیتی از صنعت پتروشیمی و یا عسلویه باشد همه جا این ذهنیت با نام پتروشیمی جم متبلور شود.
پوری در خصوص روابط عمومی مستقر در سایت صنعتی گفت: ارتباطات درون سازمانی از اهم فعالیتهای این حوزه است و احساس حمایت از سوی کارکنان و پاسخ مناسب به آن را نشانه کارآمد بودن این سیستم عنوان کرد. وی همچنین به دو اصل مستند سازی و اطلاع رسانی اشاره و از آنها به عنوان وظایف اصلی روابط عمومی کنونی یاد کرد که با پایش و ارزیابی و نظارت مستمر تکمیل می شود.
در انتهای جلسه، تشکیل شورای روابط عمومی های هلدینگ جم و برقراری جلسات دوره ای جهت هماهنگی هرچه بیشتر و اقدامات مکمل در تمامی حوزه ها خواسته ی دکتر پوری بود که پیگیری در خصوص شکل گیری و اطلاع رسانی های مربوطه به سرپرست روابط عمومی شرکت توسعه پلیمر کنگان واگذار گردید.
 

 

کلیدواژه

پتروشیمی جم

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها