شرکت پالایش گاز فجر جم / شناسه خبر: 12727 / تاریخ انتشار : 1396/3/27 12:53
|
بازرسی فنی در پالایشگاه فجر جم

گزارشی از اهم فعالیت های امور بازرسی فنی در سه ماه اخیر

با شروع تعمیرات اساسی پالایشگاه فعالیت های امور بازرسی فنی در این بخش نیز شروع گردیده است. مطابق معمول، امور بازرسی فنی نقشی پر رنگ را در انجام این فعالیت ها عهده دار است.

نفت امروز /با شروع تعمیرات اساسی پالایشگاه فعالیت های امور بازرسی فنی در این بخش نیز شروع گردیده است. مطابق معمول، امور بازرسی فنی نقشی پر رنگ را در انجام این فعالیت ها عهده دار است. حصول اطمینان از سلامت تجهیزات و کیفیت تعمیرات اساسی آن ها، جز با نظارت دقیق بازرسی فنی میسر نخواهد بود.
دامنه فعالیت های این امور به همین موارد محدود نمی شود. فعالیت هایی نظیر بازرسی از تیوب بویلرهای A و C واحدهای تولید بخار، به روش پیشرفته MMM برای اولین بار در پالایشگاه، بازرسی و نظارت مستمر بر رنگ آمیزی مخازن ذخیره میعانات گازی از جمله این موارد می باشد.
سایر فعالیت های مربوط به این امور در سه ماهه اخیر، بازرسی و نظارت بر رنگ آمیزی و عایق کاری خطوط تحت فشار در واحدهای شیرین سازی و سرمایش، بازرسی از ده ها دستگاه شیر اطمینان تحت تعمیرات اساسی، بازرسی و نظارت بر تعمیرات مخزن ذخیره آب TK-107 پایانه سیراف، بازرسی از کالاهای سفارش گذاری شده توسط امور کالا و صدور دستورالعمل های مربوط به TSR های ارسالی می باشد.
 

کلیدواژه

بازرسی فنی

سه ماه اخیر

پالایشگاه

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار