شرکت پالایش گاز فجر جم / شناسه خبر: 12599 / تاریخ انتشار : 1396/1/8 15:53
|
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در ساحل سیراف با حضور کارکنان وخانواده های آنان

پالایشگاه فجر جم آماده استقبال از خانواده های کارکنان و مهمانان نوروزی آنهاست و تا کنون برنامه های متنوع فرهنگی در ساحل سیراف و در محل پایانه صادراتی این شرکت برگزار کردیم.

نفت امروز /رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم گفت: پالایشگاه فجر جم آماده استقبال از خانواده های کارکنان و مهمانان نوروزی آنهاست و تا کنون برنامه های متنوع فرهنگی در ساحل سیراف و در محل پایانه صادراتی این شرکت برگزار کردیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم؛ نعمت الله جمالی خاطرنشان کرد: خدمت فرهنگی به کارکنان وخانواده‌های آنان در همه ایام و بخصوص تعطیلات نوروز باعث افتخار روابط عمومی است و در این راستا از هر گونه پیشنهادی نیز استقبال می‌کنیم. وی همچنین از اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در ایام نوروز در مجموعه رفاهی بندر سیراف در محل پایانه صادراتی این شرکت برای کارکنان و خانواده‌های آنان خبر داد.
جمالی اضافه کرد: پالایشگاه فجر جم به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه گازی کشور بدون شک در ایام نوروز می‌تواند برای خانواده‌های کارکنان جذابیت بالایی داشته باشد وما در کنار این بازدید برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی و هنری را نیز اجرا می کنیم.رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم تصریح کرد: گشت دریایی در سواحل زیبای خلیج فارس نیز از جمله این برنامه‌هاست.
وی اظهار داشت: امسال برای چندمین سال متوالی است که برای کارکنان وخانواده های آنان در تعطیلات نوروز ودر محل ساحل سیراف برنامه های فرهنگی اجرا می کنیم و تا کنون مورد استقبال کارکنان نیز قرار داشته است.

کلیدواژه

پالایشگاه فجرجم

شرکت پالایش گاز فجر جم

نعمت الله جمالی

رئیس روابط عمومی

نفت امروز

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار