توزیع ۱۷۰۰ بسته‌حمایتی از سوی شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون ۵۰۰ بسته حمایتی و شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان ۱۲۰۰ بسته مواد غذایی میان خانوارهای کم‌برخوردار توزیع کردند.

تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف در بزرگ‌ترین شرکت تولیدی نفت ایران

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: تولید شرکت‌های بهره‌بردار مناطق نفت‌خیز جنوب مطابق مصوبه‌های شرکت ملی نفت ایران بوده است و این شرکت‌ها صددرصد اهداف مربوطه را محقق کردند.

صرفه‌جویی مواد تعلیق شکن در نفت‌خیز جنوب

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از استمرار مصرف بهینه تعلیق‌شکن‌ها و صرفه‌جویی ۵۸۰ میلیارد ریالی مواد تعلیق‌شکن در این شرکت طی یک سال اخیر خبر داد.

افزایش ظرفیت نمک‌زدایی در مناطق نفت‌خیز جنوب

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پروژه احداث کارخانه نمکزدایی و شیرین­‌سازی نفت خام قلعه‌نار خبر داد.

کاربرد نانو افزودنی‌های در میادین نفتی پارس جنوبی و اهواز

سه محصول نانوافزودنی "سیالات حفاری جهت بازدارندگی شیل"،"نانوسیال حفاری بازدارنده شیل" و "نانوسیال حفاری با غلظت نمک بسیار پایین" متعلق به یکی از شرکت‌های فناور علاوه بر کاربردی شدن در میادین نفتی، به کشور آذربایجان نیز صادر شده است.

تحقق ۱۰۵.۷ درصدی برنامه تولید نفت و گاز مسجدسلیمان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق ۱۰۵.۷ درصدی برنامه تولید تکلیفی این شرکت در نیمه نخست امسال خبر داد.

انسجام شرکت‌های تابع وزارت نفت برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر انسجام شرکت‌های تابع وزارت نفت برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین تاکید کرد.

نشست هماهنگی مناطق نفت‌خیز جنوب و اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شد

نشست هماهنگی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان با هدف تسریع در اجرای طرح توسعه ۲۸ مخزن برگزار شد.

تشکیل گروه ویژه حفاظت از خطوط لوله در شرکت آغاجاری

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری برای صیانت و حفاظت از خطوط لوله جریانی در حوزه جغرافیای خود گروه ویژه حفاظت از خطوط لوله با مدیریت اداره حراست تشکیل داد.

۱۹۰ طرح عمرانی با ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار تا شهریور ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز در تشریح عملکرد و دستاوردهای این مدیریت در حوزه عمل به مسئولیت اجتماعی، گفت: امیدواریم براساس برنامه‌ریزی تا هفته دولت سال آینده...

اعلام پیشرفت کار در ۶ بسته نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفت‌خیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، میزان پیشرفت کار در ۶ قرارداد طرح نگهداشت و افزایش توان تولید این شرکت را اعلام کرد و گفت: در ۲ پروژه، عملیات حفاری آغاز شده است.

ساخت بیش از هزار قطعه تجهیزات فرآیندی در شرکت نفت و گاز آغاجاری

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از ساخت هزار و ۵۶۳ قطعه از قطعات مربوط به تجهیزات فرآیندی و عملیاتی در نیمه نخست امسال خبر داد.
اخبار بیشتر
انتشارات شروع
پیام عسلویه