پتروشیمی / شناسه خبر: 178059 / تاریخ انتشار : 1402/11/2 22:01
|
در قالب اجرای پویش «وصل یار»؛

جشن ازدواج 220 زوج تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر برگزار می شود

سرپرست بهزیستی استان بوشهر گفت: همزمان با میلاد حضرت علی (ع) جشن ازدواج آسان 220 زوج تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر در قالب اجرای پویش «وصل یار» برگزار می‌شود.

نفت امروز / حیدر عزیزنژاد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک پیشاپیش میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) اظهار داشت: همزمان با تقارن این مناسبت جشن باشکوه ازدواج 220 زوج تحت پوشش بهزیستی استان، با همکاری استانداری بوشهر و مشارکت نیروگاه اتمی، شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس، اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر چهارم بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.

عزیزنژاد گفت: این مراسم به همت اداره کل بهزیستی استان و با همکاری استانداری بوشهر و از محل اعتبارات شورای راهبردی پتروشیمی منطقه پارس (پتروشیمی جم) و مشارکت خیرین و با حضور زوجین و خانواده‌های معظم آنان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.
سرپرست بهزیستی استان بوشهر در ادامه به مقوله ازدواج در سطح جامعه پرداخت و اظهار داشت: هموار کردن مسیر ازدواج برای جوانان با ترویج ازدواج آسان یک وظیفه اسلامی و ملی است که پیامدهای مبارک و ارزشمندی چون تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت را در پی خواهد داشت.
عزیزنژاد یادآور شد: ما اعتقاد داریم با تسهیل ازدواج و توانمند سازی جوانان، آنها مسیر سعادت و خوشبختی را طی خواهند کرد و در همین راستا از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم بهزیستی این استان علاوه بر تسهیل گری و کمک برای ازدواج بیش از 900 زوج و بیش از سه 483 مورد ایجاد اشتغال و تسهیلگری جهت هزار و 300 نفر در امر کمک به تامین مسکن آنان از محل اعتبارات سازمان به صورت بلاعوض انجام شده که تاکنون بیش از 490 واحد مسکن به آنها واگذار شده است که همگی در سامانه‌های رصد اشتغال و سامانه‌های جامع مسکن گروه‌های هدف سازمان به ثبت رسیده است.
سرپرست بهزیستی استان بوشهر در پایان اظهار داشت: خیرین نیک اندیش می‌توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی استان در سایر شهرستان‌ها این نهاد حمایتی را هر چه بیشتر در جهت تحقق اهداف نوع دوستانه حمایت کنند چرا که بهزیستی استان بوشهر همسو با سایر نهادهای حمایتی با اجرای طرح‌های مطالعه شده در صدد ایجاد بسترهای مناسب برای تشکیل زندگی آسان برای جوانان و جامعه هدف تحت پوشش خود است.

کلیدواژه

پویش وصل یار

اداره کل بهزیستی بوشهر

میلاد حضرت علی (ع)

شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها