پایان مرحله نخست تعمیرات اساسی سال ۱۴۰۱ در منطقه عملیاتی نار و کنگان

تعمیرات اساسی سال ۱۴۰۱ مراکز تفکیک شماره ۳ نار و کنگان و خط لوله ۳۰ اینچ انتقال گاز ایستگاه تقویت فشار گاز نار به شرکت پالایش گاز فجر جم پایان یافت

مدیرعامل نفت مناطق مرکزی در بازدید از تأسیسات زاگرس جنوبی:

تولید هوشمندانه، پایدار و ایمن نفت و گاز اولویت نفت مناطق مرکزی است

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بر تولید هوشمندانه، پایدار و ایمن نفت و گاز در مناطق مرکزی با همفکری و بازنگری در مطالعات مخازن نفت و گاز و بهره‌گیری از توان دانش‌بنیان‌ها و مراکز علمی کشور تأکید کرد.

سیل و زلزله تولید نفت زاگرس جنوبی را مختل نکرد

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی اعلام کرد که بروز سیلاب و زلزله در روزهای اخیر در استان فارس، خللی در روند تولید این شرکت ایجاد نکرده است.

شرکت نفت زاگرس جنوبی از سازندگان تجهیزات نفتی در فارس حمایت می‌کند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از آمادگی کامل این شرکت برای حمایت از شرکت‌های خصوصی و توانمندسازی سازندگان داخلی و فعال تجهیزات صنعت نفت در سطح استان خبر داد.

راه‌اندازی سامانه آشکارساز آتش و گاز در زاگرس جنوبی

با اجرای پروژه طراحی، نصب و راه‌اندازی سامانه آشکارساز آتش و گاز (F&G) ازسوی متخصصان اداره اچ‌اس‌یی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، ضمن افزایش ضریب ایمنی، حدود ١٠ میلیارد ریال...

پروژه هوشمندسازی ساختمان مرکزی زاگرس جنوبی افتتاح شد

پروژه هوشمندسازی ساختمان مرکزی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی همزمان با هفته دولت به‌طور رسمی افتتاح شد.

اقدام‌های زاگرس جنوبی برای صیانت از محیط زیست

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با هدف صیانت از محیط زیست و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، پنج باب آبشخور حیات وحش در منطقه عملیاتی پارسیان احداث کرد.

ساخت و تعمیر بیش از ۵۰۰ قلم کالای مورد نیاز صنعت نفت در زاگرس جنوبی

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ۵۲۱ قلم کالای مورد نیاز صنعت نفت و گاز را ساخته و تعمیر کرده است.

راه‌اندازی اورژانس ویژه در عسلویه ضرورتی که تاکنون مغفول مانده‌است

باتوجه به وجود تاسیسات عظیم نفت و گاز در منطقه پارس جنوبی و ماهیت حادثه خیز بودن چنین محیط های صنعتی راه‌اندازی اورژانس ویژه در این منطقه استراتژیک نگرانی‌ها درباره حوادث غیرمترقبه و پدافند...

تعمیر توربین زیمنس به همت متخصصان شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی

تجهیز سامانه الکترونیک کنترل پره‌های هدایت‌کننده هوای ورودی به کمپرسور توربین زیمنس (VGV CONTROLLER) با سود و صرفه‌جویی ۲۸ هزار یورویی و با استفاده از توان متخصصان شرکت زاگرس جنوبی تعمیر شد.

طرحهای تامین خوراک پالایشگاههای گازی فجر جم ، سرخون و فراشبند

برنامه تامین خوراک پایدار پالایشگاههای گازی فجر جم ، سرخون و فراشبند در جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکتهای تابعه در توسط مهندس حمید ایزدی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت

برنامه تولید زودهنگام در میدان‌های گازی پازن و مدار دنبال می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از برنامه‌ریزی برای تحقق تولید زودهنگام در میدان‌های پازن و مدار با هدف تامین پایدار خوراک پالایشگاه گازی پارسیان خبر داد.
اخبار بیشتر
یادداشت
هادی هاشم زاده فرهنگ

مدیریت کیفیت در حوزۀ فعالیت

انتشارات شروع
پیام عسلویه