بازدید معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری از نمایشگاه بین‌المللی نفت

معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری ضمن بازدید از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با کارکنان سکوهای دریایی شرکت نفت فلات قاره ایران ارتباط زنده تصویری برقرار کرد.

آغاز حفاری در میدان مشترک نفتی فروزان

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره گفت: با استقرار نخستین دکل حفاری پس از سال‌ها در میدان مشترک فروزان فعالیت حفر و تعمیر چاه ها با هدف افزایش تولید نفت از این میدان آغاز شد.

آغاز حفاری در میدان مشترک نفتی فروزان

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره گفت: با استقرار نخستین دکل حفاری پس از سال‌ها در میدان مشترک فروزان فعالیت حفر و تعمیر چاه ها با هدف افزایش تولید نفت از این میدان آغاز شد.

بررسی ابعاد حادثه چشمه خوش

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با تسلیت به خانواده جان‌باختگان حادثه چشمه‌خوش، اعلام کرد: انفجار لانچر هنگام عملیات توپکرانی خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز علت حادثه بوده و ابعاد دقیق آن در حال بررسی است.

فرآیندهای عملیاتی نفت فلات قاره و پایانه‌های نفتی در منطقه خارک بررسی شد

فرآیندهای عملیاتی شرکت‌های نفت فلات قاره ایران و پایانه‌های نفتی با حضور معاون تولید شرکت ملی نفت ایران در منطقه عملیاتی خارک بررسی شد.

تولید نفت فلات قاره باید در هر شرایطی استمرار یابد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: شرکت نفت فلات قاره ایران، بازوی اصلی کشور در تولید نفت فراساحل است و لازم است تولید آن در هر شرایطی استمرار یابد.

پیگیری رفع مشکلات کارکنان عملیاتی در شرکت نفت فلات قاره

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، رفع مشکلات کارکنان عملیاتی را یکی از اولویت‎های کاری خود در این شرکت اعلام کرد.

عملیات بارگیری عرشه‌های ۱۰۰۰ تنی میدان هندیجان آغاز شد

عملیات بارگیری عرشه‌های سکوهای ۷ و ۸ میدان هندیجان در منطقه بهرگان، هریک به وزن حدود یک هزار تن، امروز (سه‌شنبه، پنجم شهریورماه) از محل کارگاه ساخت شرکت ایزوایکو واقع در بندرعباس آغاز شد.

نیازهای سکوی رسالت با اتکا به تخصص کارکنان رفع می‌شود

معاون سکوی رسالت شرکت نفت فلات قاره ایران به فعالیت‌های مبتکرانه مختلفی که با هدف جلوگیری از کاهش تولید و صرفه‌جویی در هزینه‌های سکو صورت گرفته اشاره کرد و گفت: غالب این اقدام‌...

سامانه پایش توربین‌های سولار سکوی سلمان روزآمد شد

سامانه پایش توربین‌های سولار سکوی سلمان از سوی متخصصان این مجتمع دریایی روزآمد شد.

برگزاری ۲۰۶ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در فلات قاره

رئیس واحد آموزش شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: پارسال ۵۲۱ دوره آموزشی برای ۹ هزار و ۶۴۰ نفر از کارکنان به مقدار ۲۰۶ هزار و ۱۹۶ نفر ساعت برگزار شده که سرانه آموزشی را به ۶۳ نفر ساعت رسانده است.

بازرسی از ۵۱ هزار تن سازه دریایی در شرکت نفت فلات قاره

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از بازرسی و نظارت ۵۱ هزار تن سازه دریایی، یک میلیون اینچ قطر خط لوله، ۲۵ هزار تن مخزن و ... از سوی واحد بازرسی فنی و خوردگی فلزات این شرکت خبر داد.
اخبار بیشتر
یادداشت
انتشارات شروع
پیام عسلویه