عزم کارکنان پارس جنوبی برای تحقق «مهار تورم و رشد تولید»

مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت نفت و گاز پارس با تأکید بر تقویت و افزایش تولید در سال ۱۴۰۲ در پارس جنوبی، همدلی و همزبانی را رمز اصلی پیشرفت و شکوفایی در پایتخت انرژی کشور اعلام کردند.

تسریع در زمان راه‌اندازی واحدهای فرایندی پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی

آخرین وضعیت عملیات ساخت و راه‌اندازی دومین ردیف تصفیه گاز پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی، در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس بررسی شد.

انتقال و نصب هم‌زمان دو سکوی فازهای ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی

قائم‌مقام طرح توسعه فازهای ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی از عملیات انتقال هم‌زمان دو سکوی گازی اصلی و اقماری این طرح به موقعیت میدان پارس جنوبی در هفته آینده خبر داد.

شمار سکوهای تولیدی پارس جنوبی به ۳۹ می‌رسد

معاون عملیات و پشتیبانی شرکت نفت و گاز پارس از نصب و راه‌اندازی ۶ سکوی جدید پارس جنوبی تا پایان امسال خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این سازه‌ها، تعداد سکوهای در حال تولید پارس جنوبی ...

پاسخ شرکت نفت و گاز پارس به ابهام‌های قرارداد توسعه میدان گازی بلال

شرکت نفت و گاز پارس در پی انتشار یادداشتی در روزنامه جهان صنعت با تیتر «ابهامات یک قرارداد» توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی ارائه داد.

امسال دو سکوی باقیمانده فاز۱۴ پارس جنوبی عملیاتی می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: امسال برنامه داریم دو سکوی باقیمانده فاز ۱۴ را نیز عملیاتی و گاز را برای تصفیه به یکی از پالایشگاه‌های پارس جنوبی ارسال کنیم.

بررسی انتقال میعانات گازی ذخیره‌شده پارس جنوبی به پالایشگاه ستاره خلیج فارس

نحوه انتقال پایدار میعانات گازی ذخیره‌شده پارس جنوبی به پالایشگاه ستاره خلیج فارس بررسی شد.

توسعه فاز ۱۴ و میدان‌های فرزاد و کیش؛ اولویت برنامه ۹۸

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با تشریح اولویت های کاری این شرکت در سال ٩٨ گفت: فاز 14 پارس جنوبی، میدان های گازی فرزاد و کیش و طرح نگهداشت تولید در اولویت های توسعه و اجرا قرار دارد.

اولویت‌های کاری شرکت نفت و گاز پارس در سال ٩٨ تشریح شد

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با تشریح اولویت‌های کاری این شرکت در سال ٩٨ گفت: فاز ۱۴ پارس جنوبی، میدان‌های گازی فرزاد و کیش و طرح نگهداشت تولید در اولویت‌های توسعه و اجرا قرار دارد.

دستیابی به رکورد داخلی‌سازی تجهیزات پالایشگاهی فاز ۱۴ پارس جنوبی

معاون انرژی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: با اعتماد وزارت نفت به مهندسان و شرکت‌های ایرانی، به رکورد ۱۰۰ درصدی ساخت داخل سه بخش تجهیزات اصلی پالایشگاهی ...
مدیر ارشد اچ اس ای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در گفتگو با نفت امروز:

نشتی آمونیاک پتروشیمی پردیس کنترل شده است/ 5 مصدوم حادثه، مداوا و مرخص شده اند

مدیر ارشد اچ اس ای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: حال مصدومان حادثه نشتی رآکتور اوره شرکت پتروشیمی پردیس پس از مداوا مساعد است، و الحمدالله خطری متوجه این عزیزان نیست.
6 فاز متعارف پارس‎جنوبی افتتاح می‎شود

نمایش توانمندی شرکت‎های داخلی در پایتخت گاز ایران

حدود 18 میلیارد دلار اعتبار برای توسعه فازهای 17، 18، فاز 19 (معادل 2 فاز استاندارد) و فازهای 20 و 21 هزینه شده است؛
اخبار بیشتر
انتشارات شروع
پیام عسلویه