نفت / شناسه خبر: 12573 / تاریخ انتشار : 1395/7/12 18:20
|
روایت انتقال چند سالۀ یک شرکت؛

ستاد پایانه های نفتی کجا می رود؟

نمایندگان بوشهر در حال فشار بر روی وزارت نفت هستند تا این ستاد به حوزه آن ها منتقل شود . مسعود رضایی افزود : هفته گذشته 18 نماینده استان فارس در ن

نفت امروز /عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقال ستاد شرکت پایانه های نفتی به بوشهر امری غیر منطقی است گفت: نمایندگان بوشهر در حال فشار بر روی وزارت نفت هستند تا این ستاد به حوزه آن ها منتقل شود .

مسعود رضایی افزود : هفته گذشته 18 نماینده استان فارس در نامه ای مصوبه سال 83 وزارتخانه نفت را در خصوص انتقال ستاد شرکت پایانه های نفتی ایران به شیراز را به وزیر نفت یادآور شدند . 

وی ادامه داد: بحث انتقال ستاد شرکت پایانه های نفتی ایران به بوشهر توسط یکی از اعضا کمیسیون انرژی که وزیر نفت را بدهکار و وام دار خود می داند بدون در نظر گرفتن شرایط و امکانات استان بوشهر عنوان شده است، از این رو مجمع نمایندگان استان فارس به صورت جدی در حال پیگیری آن می باشند . 

نماینده مردم شیراز در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صادرات نفت خام کشور در جنوب از طریق پایانه نفتی خارک صورت می گیرد ولی این موضوع نباید این شائبه را به وجود آورد که استان بوشهر ظرفیت میزبانی ستاد شرکت پایانه های نفتی ایران را دارد . 

رضایی افزود :برخی از نمایندگان به دلیل حمایت از وزیر نفت در خصوص قراردادهای نفتی، اینک می خواهند مزد حمایتشان را با اقداماتی اینچنینی از وزیر نفت دریافت نمایند در حالیکه نمایندگان استان فارس این اجازه را به آن ها نخواهند داد .

کلیدواژه

پایانه‌های نفتی ایران

جزیره خارگ

مجلس شورای اسلامی

مسعود رضایی

نفت امروز

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها