فاز ۱۴ پارس‌جنوبی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

وزیر نفت ضمن تاکید بر اینکه فرآیند تکمیل فاز ۱۱ پارس‌جنوبی به‌زودی آغاز می‌شود، گفت: فاز ۱۴ پارس‌جنوبی نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ظرفیت تولید در آزادگان جنوبی طی ۴ سال ۵ برابر شده است

شرکت مهندسی و توسعه نفت در پاسخ به درباره علت تعلل در بهره برداری از واحد فرآورش میدان نفتی آزادگان جنوبی توضیحاتی را ارائه داد.

سرنوشت فاز ۱۱ پارس جنوبی به کجا ختم شد؟

سرنوشت تنها فاز باقی‌مانده میدان گازی پارس جنوبی، همچنان در هاله ای از ابهام است ومعلوم نیست سرانجام به دست چه کسی و چه زمانی فعالت خود را به عنوان نخستین IPC پرچم‌دار توسعه میادین نفتی ...

پیگیری طرح‌های توسعه‌ای منطقه ویژه پارس در عسلویه با حضور وزیر نفت

وزیر نفت در نشستی با حضور مدیران چهار شرکت اصلی وزارت نفت، طرح‌های توسعه‌ای صنایع گازی و پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر را بررسی کرد.

تجهیز و نوسازی ناوگان ایمنی و آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، دو خودروی آتش نشانی پیشرفته، به ناوگان تجهیزات آتش نشانی این سازمان افزوده شد.

بهره‌برداری از ۲ پروژه ایمنی و گمرکی در منطقه ویژه پارس

همزمان با هفته دولت، دروازه‌های گمرکی منطقه پارس ۲ کنگان و ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۵ این منطقه به بهره‌برداری رسید.

توسعه گازرسانی به پشتیبانی افزایش تولید گاز در عسلویه محقق شد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، موقعیت صنعت گاز کشور را در بخش‌های داخلی و جهانی استثنایی خواند و گفت: توسعه پرشتاب گازرسانی در سال‌های اخیر، به واسطه پشتیبانی تولید گاز در عسلویه (پارس جنوبی) محقق شده ا

امکان‌سنجی احداث ۱۲ واحد پایین‌دستی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: مراحل مطالعاتی و امکان‌سنجی ساخت ۱۲ واحد پایین‌دستی این منطقه در حال انجام است.

مرکز آموزش اچ‌اس‌یی در منطقه ویژه پارس راه‌اندازی می‌شود

بزرگ‌ترین مرکز آموزش اچ‌اس‌یی با محوریت زمین آتش ماژول‌های فرایندی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در زمینی به مساحت هشت هکتار در منطقه ویژه پارس راه‌اندازی می‌شود.
اخبار بیشتر
انتشارات شروع
پیام عسلویه