نفت / شناسه خبر: 147588 / تاریخ انتشار : 1401/4/10 12:49
|

پیام بهمن بهزادی به مناسبت تاسیس شرکت پتروشیمی خارک

به گزارش نفت امروز، دکتر بهمن بهزادی مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی خارک به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت در پیامی ضمن گرامیداشت این روز، دستاوردهای این شرکت را ارج گذاشت.
 
متن پیام به این شرح است:
 
همکاران خستگی ناپذیرم‌ در شرکت پتروشیمی خارک
اکنون که بهانه‌ای دست داده تا فرخنده سالروز تاسیس شرکت پتروشیمی خارک با خانواده‌ای معظم و معزز را گرامی بداریم، فرصتی است تا نکاتی را با هم از نظر بگذرانیم:
پنجاه و پنج سال پیش در چنین روزی، هشتم تیر ماه سال ۱۳۴۶ شرکت پتروشیمی خارک رسما تأسیس شد و در راه تکامل و سهیم شدن مستقیم مردم در این سرمایه ملی، در سال ۱۳۷۵ این شرکت به صورت سهامی عام در آمد و دو سال بعد یعنی در سال ۱۳۷۷ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد؛ تا اینکه در سال ۱۳۷۸ طرح احداث واحد متانول خارگ نیز  به بهره‌برداری رسید. 
پتروشیمی خارک نه تنها اولین واحد استحصال گازهای همراه نفت در ایران است بلکه خود، دانشگاهی صنعتی است که با تاریخی بیش از ٥٣ سال با افتخار مهندسین و کنشگران صنعتی تأثیرگذاری در تاریخ صنعت ایران را در دل خود پرورانده است.
مفتخریم که از امروز گرامیداشت سالروز تاسیس پتروشیمی خارک را در تقویم مناسبتی این پالایشکده زیست محیطی خلیج فارس و دومین واحد متانول ایران گنجاندیم تا یادمان بماند که بر پهنای چه عظمتی گام می‌نهیم.
فرصت را مغتنم می شمرم و بابت عملکرد درخشان خرداد ماه و بهار که نشان از رکوردی جدید و تاریخ ساز در تاریخ فروش این شرکت داشت، همچنین اقدامات در خور توجه که برخی پس از ٣٠ سال انحام شد و برخی در حفظ و افزایش تولید علیرغم قطع خوراک از یکی از منابع مهم برای اولین بار در تاریخ شرکت انحام شد ، از همه شما همکاران تلاشگر و نجیبم قدردانی نمایم.
با عنایت خداوند رحمان و همیاری شما سروران، در صددیم تا طرح جانشین پروری و توانمند سازی کارکنان را تمام و کمال به اجرا درآوریم تا زنجیره‌ی مهارتی و مدیریتی مستحکم تر از گذشته به حیات خود ادامه دهد و به یاری خدای متعال و در راستای تولید بهینه و صیانت از محیط زیست؛ توجه و عمل به میثاق نامه زیست محیطی ،نوسازی تجهیزات با قدمت ٥٥ ساله که در حوزه های مختلف خصوصا شدت مصارف حاملهای انرژی شرکت و کاهش مصارف انرژی تاثیر زیادی دارد .برای استفاده از گازهای فلر به جای فلرینگ و تکمیل زنجیره ارزش محصولات تولیدی نیز برنامه های ویژه داریم.
بار دیگر این روز بزرگ را گرامی داشته و حضور موثر همه همکاران در شرکت پتروشیمی خارک از بدو تاسیس تا کنون را پاس می‌دارم.
 
با مهر و ادب
بهمن بهزادی 
نائب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل

کلیدواژه

صنعت پتروشیمی

پتروشیمی خارک

بهمن بهزادی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها