نفت / شناسه خبر: 135842 / تاریخ انتشار : 1400/4/16 10:27
|

بررسی ابعاد حادثه چشمه خوش

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با تسلیت به خانواده جان‌باختگان حادثه چشمه‌خوش، اعلام کرد: انفجار لانچر هنگام عملیات توپکرانی خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز علت حادثه بوده و ابعاد دقیق آن در حال بررسی است.

به گزارش نفت امروز به نقل از شانا، علی رضایی در محل حادثه، افزود: این حادثه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه، ۱۵ تیرماه) و حین انجام عملیات تعمیرات اساسی خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز در ۴۰ کیلومتری شهرستان شوشتر روی داد.

 
وی گفت: در این حادثه، سه نفر از کارکنان جان خود را از دست دادند که دو نفر از همکاران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب و یک نفر از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران بودند، چهار مصدوم این حادثه هم بلافاصله به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند که دو نفر مرخص شده‌اند و حال عمومی دو نفر دیگر هم مساعد است.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با تسلیت این حادثه دردناک به خانواده جان‌باختگان و خانواده بزرگ صنعت نفت، از ابراز همدردی و دستور رسیدگی فوری که از سوی وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران صادر شد قدردانی کرد و گفت: نمایندگان نفت در حال عزیمت به منطقه هستند و ابعاد حادثه به‌طور دقیق بررسی می‌شود.

کلیدواژه

چشمه خوش دلهران

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب

خط لوله انتقال نفت

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها