نفت / شناسه خبر: 136021 / تاریخ انتشار : 1400/4/29 14:28
|

سیل و زلزله تولید نفت زاگرس جنوبی را مختل نکرد

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی اعلام کرد که بروز سیلاب و زلزله در روزهای اخیر در استان فارس، خللی در روند تولید این شرکت ایجاد نکرده است.

به گزارش نفت امروز به نقل از مهر مصطفی پالیزیان، مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: با توجه به وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در منطقه خشت استان فارس و جاری شدن سیلاب در مناطق جنوبی کشور، هیچ آسیبی به تأسیسات فرآیندی این شرکت وارد نشد و تولید نفت و گاز بی‌وقفه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۵ منطقه عملیاتی زاگرس جنوبی در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان قرار دارد، افزود: برای استمرار پایدار تولید با پیاده‌سازی الزام‌های ایمنی، شناسایی مناطق حادثه‌خیز و پیش‌بینی شرایط ریسک، همه تمهیدات لازم پیاده شد و با وجود آسیب جزئی به سیستم برق‌رسانی تولید متوقف نشد و آسیبی به تجهیزات و تأسیسات فرآورشی نرسید.

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اشاره به قرار گرفتن مناطق عملیاتی این شرکت در منطقه جنوب کشور، گفت: با توجه به بروز باران‌های موسمی و وقوع پدیده سیلاب در فصل تابستان، این شرکت همواره در آمادگی کامل برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های ناشی از سیلاب و دیگر حوادث طبیعی و غیرطبیعی قرار دارد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با مرکزیت شهر شیراز، پنج منطقه عملیاتی پارسیان، آغاز و دالان، نار و کنگان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت‌آباد را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می‌کند.

کلیدواژه

سیل و زلزله در استان فارس

سیل و زلزله زاگرس

شرکت پتروشیمی زاگرس

نفت و گاز زاگرس جنوبی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها