نفت / شناسه خبر: 115146 / تاریخ انتشار : 1398/7/6 17:24
|

شرکت نفت زاگرس جنوبی از سازندگان تجهیزات نفتی در فارس حمایت می‌کند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از آمادگی کامل این شرکت برای حمایت از شرکت‌های خصوصی و توانمندسازی سازندگان داخلی و فعال تجهیزات صنعت نفت در سطح استان خبر داد.

نفت امروز /به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، حمید ایزدی  در آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی شیراز گفت: خوشبختانه استان فارس در زمینه ساخت تجهیزات صنعت نفت گام‌های بزرگی برداشته است و زاگرس جنوبی نیز تاکنون در این زمینه همکاری دوسویه و تنگاتنگی را با شرکت‌های توانمند و فعال داخلی داشته است.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به عنوان بزرگترین شرکت زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در استان فارس مستقر است و این استان می‌تواند با استفاده از این فرصت در زمینه ساخت تجهیزات صنعت نفت به قله خودکفایی برسد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنعت نفت، گفت: یکی از فضاهایی که فرصت آشنایی شرکت‌ها با توانمندی‌های یکدیگر و تبادل دانش و تجربه را فراهم می‌آورد، نمایشگاه‌های تخصصی نفت و گاز است که برگزاری مستمر و موثر آن نیازمند حمایت دستگاه‌های حاکمیتی استان را دارد.

ایزدی همچنین با اشاره به همزمانی برگزاری نمایشگاه ایمنی، بهداشت و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) با این نمایشگاه گفت: اچ‌اس‌یی از مسائل پر اهمیت در صنعت نفت است و زاگرس جنوبی با حدود ۲۰ سال سابقه فعالیت، سالانه حدود ۱۵ هزار متر از خطوط لوله انتقال خود را با استفاده از توان ۴۰ پیمانکار فعال در حوزه جغرافیایی خود تعمیر می‌کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسئولان استانی ضمن فراهم آمدن فرصت گفت‌وگو و همکاری‌های دو سویه، نمایشگاه نفت، گاز و پترپشیمی شیراز در سال‌های آینده با توان بیشتری برگزار شود.

کلیدواژه

حمید ایزدی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها