پتروشیمی / شناسه خبر: 178111 / تاریخ انتشار : 1402/12/15 23:43
|

صدرنشینی هنگام از حیث رضایت مندی کارکنان در میان شرکت های هلدینگ خلیج فارس

نفت امروز در پی سیاست های کلان مدیرعامل پتروشیمی هنگام مبنی بر اولویت بندی و تکریم نیروی انسانی بعنوان اصلی ترین سرمایه شرکت، این شرکت از حیث شاخص دلبستگی و اشتیاق کاری، بالاترین رتبه را در میان شرکت های طرح در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از دیدگاه کارکنان را کسب کرد.

روابط عمومی و شرکت پتروشیمی هنگام، این شرکت در طرح سنجش میزان رضایت مندی و دلبستگی کارکنان گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به بالاترین رتبه دست یافت.
گفتنیست دکتر غلامرضا جمشیدی با تشکیل کمیته فرهنگی و خانواده، جلسات منظم با مدیران، برگزاری جلسات متعدد با کارکنان و نمایندگان آنها، اهمیت دادن نسبت به حضور در مراسم گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی، سیاست گذاری در خصوص مسائل کلان شرکتی و رفع موانع حوزه منابع انسانی و دغدغه های کارکنان تلاش های نتیجه بخشی داشته اند.
همچنین از دیگر عوامل تاثیرگذار در افزایش میزان رضایت کارکنان و ایجاد دلبستگی سازمانی در شرکت پتروشیمی هنگام می توان به سبک مدیریت و افزایش ارتباط و تعامل کارکنان با مدیریت و مدیران، هم افزایی ارتباط بین کارکنان، بهبود شرایط کاری، افزایش پویایی در محیط کار با برگزاری جشن ها و مسابقات ورزشی متنوع در جهت افزایش انگیزه و بهبود روحیه کارکنان اشاره کرد.

کلیدواژه

پتروشیمی هنگم

غلامرضا جمشیدی

عسلویه

هلدینگ خلیج فارس

نیروی انسانی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها