پتروشیمی / شناسه خبر: 157870 / تاریخ انتشار : 1402/3/25 21:11
|

پشت‌پرده برکناری مدیرعامل پتروشیمی بوشهر چه بود؟

با توجه به اینکه هنوز مراجع ذیصلاح درباره «سیدپیروز موسوی» هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده‌اند، چرا این خبرها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؟

نفت امروزکانال خبری انرژی نیوز با انتشار دو خبر، پرده از سناریوی رسانه‌ای تخریب پیروز موسوی، مدیرعامل سابق پتروشیمی بوشهر برداشت و نوشت:

از چند روز قبل با حمایت یکی از عناصر روابط عمومی شستان، اخبار کذبی به «سیدپیروز موسوی» مرد اخلاق صنعت نفت [نسبت داده شد]، و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد.
 
این کانال در ادامه این خبر آورده است: از مسئولان روابط عمومی «شستان» باید سوال کرد که با توجه به اینکه هنوز مراجع ذیصلاح درباره «سیدپیروز موسوی» هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده‌اند، چرا این خبرها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؟ آیا مدیری که بیش از سه‌دهه اعتبار، آبرو، شرافت و زندگی خود را وقف صنعت نفت کرد، این‌قدر بی‌ارزش بوده که به واسطه بی‌تجربگی یک جوان در روابط عمومی باید این چنین چوب حراج به اعتبار وی زده شود؟ «مرد اخلاق» صنعت نفت را سال‌ها می‌شناسیم، و این وصله‌ها به «او» نمی‌چسبد.
 
در پایان خبر «انرژی نیوز» آمده است: دست از بی‌اخلاقی بردارید؛ در غیر این‌صورت فایل «صوتی» درخواست جوان بی‌تجربه روابط عمومی که با ارائه پیشنهادی خواستار بی‌آبرو کردن «پیروز موسوی» شده بود را منتشر کرده تا همگان پی به این سناریوی رسانه‌ای ببرند.
 
این کانال خبری دقایقی بعد در خبری دیگر از منابع خبری کسب اطلاع کرد که بازداشت «سید پیروز موسوی» صحت ندارد، و با تیتری هشدار داد: واقعیت‌ها را به‌زودی رسانه‌ای می‌کنیم.
 
بر اساس این گزارش، اخباری که درباره بازداشت «سیدپیروز موسوی» مرد اخلاق صنعت نفت در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، صحت ندارد، و این مدیر ریشه‌دار صنعت نفت بازداشت نشده است، و در روزهای آینده درباره پشت پرده‌های سناریوی بی‌اخلاق کردن این مدیر اخلاق‌مدار صنعت نفت بیشتر خواهیم نوشت.

کلیدواژه

پتروشیمی بوشهر

سیدپیروز موسوی

مرد اخلاق صنعت نفت

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها