پتروشیمی / شناسه خبر: 158005 / تاریخ انتشار : 1402/9/18 17:55
|
یکشنبه ۱۹ آذرماه و با حضور مقامات ملی و استانی:

نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت در عسلویه افتتاح می‌شود

نفت امروز / هفتمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی، با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت سازنده داخلی روز یکشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود.


مبین غفوری رییس ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با حضور مقامات ملی و استانی و در راستای تداوم تولید و بهره‌وری به منظور حمایت از شرکت‌های صنعتی مستقر در منطقه بزرگ پارس با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت سازنده داخلی برگزار می‌شود.

رییس ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی منطقه پارس افزود: بیش از ۸۰ درصد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی می‌باشند، و با توجه به درخواست‌ها و تمهیداتی که اندیشیده شده است، پیش‌بینی می‌شود استقبال چشمگیری از این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته صورت گیرد.

مبین غفوری با اشاره به نقش شرکت‌های سازنده در حمایت از صنعت به خصوص از صنعت پتروشیمی، افزود: تداوم تولید و بهره‌وری با استفاده از ظرفیت و توان ساخت داخل، صنعت کشور را به خودکفایی و خنثی نمودن اثرات تحریم اقتصادی سوق می‌دهد.

هفتمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات نفت گاز پتروشیمی در روز یکشنبه ۱۹ آذر با حضور ۱۵۰ شرکت سازنده ساخت داخل، در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی پارس در عسلویه پایتخت انرژی ایران افتتاح می‌شود.

این رویداد بزرگ صنعتی با حضور جمعی از مدیران ملی و استانی، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس و مقامات استانی و محلی و با حمایت معاونت فنآوری ریاست جمهوری، وزارت علوم، پارک فناوری خلیج فارس، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شرکت پتروشیمی پارس و شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد از ساعت ۹ تا ۱۷ روزهای ۱۹ تا ۲۲ آذرماه در عسلویه برگزار می‌شود.

کلیدواژه

نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت

پتروشیمی پارس

عسلویه

شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها