پتروشیمی / شناسه خبر: 158033 / تاریخ انتشار : 1402/9/9 18:03
|
در هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال صورت گرفت؛

اعطای نشان عالی مدیر سال به مدیرعامل پتروشیمی پردیس

نفت امروز /مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس درهشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال به دلیل عملکرد درخشان شرکت در حوزه تولید و صادرات محصول و ارزآوری برای خودکفایی کشور به عنوان مدیر سال معرفی شد.

 هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با رویکرد تجلیل از مدیران ارزش آفرین و تأثیرگذار در صنعت و اقتصاد کشور و با هدف اشاعه و ترویج کاربردی مفاهیم مدیریت جهادی و اقتصادی، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های توسعه مدیریت در چشم انداز آینده صنعت ایران و نقش آن در توسعه پایدار و کمک به رفع دغدغه کمبود مدیران کارآمد برای کشور در آینده در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش از دکتر سید محمدرضا میری لواسانی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس به دلیل عملکرد درخشان شرکت در حوزه تولید و صادرات محصول و ارزآوری برای خودکفایی اقتصادی کشور به عنوان مدیر برگزیده صنعت پتروشیمی تقدیر و نشان عالی مدیر سال به ایشان اهدا شد.

از جمله حامیان این اجلاس می‌توان به وزارت صمت، وزارت نفت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی استاندارد ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد.

شرکت پتروشیمی پردیس بزرگترین تولیدکننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح دنیا است که سالانه بیش از پنج میلیون تن محصول در راستای تأمین امنیت غذایی مردم تولید می‌کند.

کلیدواژه

پتروشیمی پردیس

نشان عالی مدیر سال

سید محمدرضا میری لواسانی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها