پتروشیمی / شناسه خبر: 157998 / تاریخ انتشار : 1402/8/22 17:31
|

بازدید سردار ابن الرضا مدیرعامل ساتا از شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

نفت امروز /به گزارش روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه : سردار سرتیپ پاسدار سیدمجید ابن‌الرضا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا)، صبح روز (شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲) با سفر به عسلویه، از شرکت‌مخازن سبزپتروشیمی بازدید و با مدیران و کارشناسان این شرکت گفتگو کرد.


سردار ابن الرضا در این بازدید که‌باهمراهی مهندس باتمانی مدیرعامل شرکت بود، از نزدیک از بخش های مختلف شرکت‌ و مخزن های ذخیره سازی و همچنین طرح‌های توسعه شرکت‌ دیدن کرد.

وی از تلاش‌های کارکنان شرکت مخازن تقدیر کرد و بیان داشت: شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه نقشی مهم در صنعت پتروشیمی کشور را دارد.

سردار ابن الرضا با تاکید براینکه در سال رشد تولید باید برای رفع موانع تولید اقدام کنیم افزود:پیگیری برای اجرای طرح‌های توسعه شرکت‌ مخازن سبز از ضروریات است.

مدیرعامل ساتا در پایان از تلاش‌های جهادگونه مدیرعامل ، مهندسان و کارکنان شرکت مخازن تقدیر و تشکر کرد .

مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه نیز در این بازدید ضمن قدردانی از حضور مدیر عامل ساتا در شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ گزارشی از وضعیت شرکت و طرحهای در دست اجرا ارائه کرد.

مهندس باتمانی در این گزارش از نحوه صادرات ، انتقال و ذخیره سازی محصولات پتروشیمی ها و ساخت مخازن جدید توضیحاتی ارائه کرد.

مهندس باتمانی به وضعیت صادرات محصولات پتروشیمی در شرکت‌پرداخت و گفت: میزان کل صادرات محصولات شیمیایی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان مهر ماه از شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به ۳۷۲۹۵۸۵ تن افزایش یافته است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۵ درصدی داشته است و نشان از توانمندی و رشد چشمگیر شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در حوزه صادرات و نقش کلان آن در صنعت پتروشیمی است.

کلیدواژه

مهندس سجاد باتمانی

شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

سردار ابن الرضا

ساتا

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها