پتروشیمی / شناسه خبر: 157990 / تاریخ انتشار : 1402/8/3 17:32
|

بازدید معاونت امور شرکت‌ها و بهره ورى شستان از مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

معاونت امور شرکت ها و بهره ورى شستان سرکار خانم مهندس کرمی و هئیت همراه از شرکت مخازن سبز و با هدف ارزیابی ساختار ، تجهیزات و دپارتمان HSE انجام گرفت.

نفت امروز / به گزارش روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه : مهندس باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در دیدار با معاونت امور شرکت‌ها و بهره ورى شرکت سرمایه گذارى تجارى شستان و هیات همراه با تبریک سالروز ولادت امام‌ حسن عسکری؛ حضور ایشان را فرصتی ارزشمند برای ارزیابی و بررسی نقاط قوت و ضعف HSE شرکت دانست.


مهندس باتمانی با بیان اینکه HSE موضوع مهم در شرکت است خاطرنشان کرد : آتش‌ نشانان شرکت مخازن در مسابقات اخیر آتش‌نشانان شرکت‌های منطقه عسلویه مقام ارزشمند سوم کسب‌ کرد که مؤید توانمندی ایشان است.

مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در این نشست گزارشی از اقدامات شرکت‌ ارائه کرد.

در این بازدید های صورت گرفته مهندس جمشیدى مدیر HSE شرکت مخازن سبز نیز ضمن ارائه گزارش اعلام نمود این شرکت با هدف ارتقا شرکت و دستیابی به گواهی الگوی مخزن داری کشور در حوزه HSE از طرف شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پیاده سازی ایمنی فرایند PSM در سال جدید را اولویت اول دپارتمان HSE اعلام نمود.

وی حمایت های بی دریغ مهندس باتمانى مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه در دستیابی به این هدف را ستودنی عنوان کرد.

خانم مهندس کرمی معاونت امور شرکت‌ها و بهره ورى شرکت سرمایه گذارى تجارى شستان نیز با تقدیر از عملکردهای شرکت مخازن سبز ؛ بابت اقدامات انجام شده اظهار قدردانی کردند.

گفتنی است بازدید معاونت امور شرکت‌ها و بهره ورى شرکت سرمایه گذارى تجارى شستان سرکار خانم مهندس کرمی و هئیت همراه از شرکت مخازن سبز و با هدف ارزیابی ساختار ، تجهیزات و دپارتمان HSE روز گذشته انجام گرفت.

 

کلیدواژه

شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

مهندس سجاد باتمانی

شستان

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها