پتروشیمی / شناسه خبر: 157950 / تاریخ انتشار : 1402/4/24 22:39
|

تقدیر فرمانده بسیج پتروشیمی آپادانا از حضور حماسی مردم و مسئولان در یادواره سرداران شهید بیژنی

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آپادانا و دبیر یادواره سرداران شهید حسن و غلامرضا بیژنی پتروشیمی آپادانا خلیج فارس، باصدور پیامی از حضور شایسته آحاد مردم و مسولان در یادواره سرداران شهید بیژنی در منطقه پارس تقدیر کرد.

نفت امروز / پیام ارسالی تقدیر منصور صفایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی آپادانا در پی حضور حماسی مردم و مسولان در نخستین یادواره سرداران شهید بیژنی، به این پایگاه خبری بدین شرح می باشد؛

بسم رب الشهداء والصدیقین
شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند این ارمغان آسمانی را به پاک ترین جهادگران در راه خویش عطا می فرماید و سخنی بالاتر و معنوی تر از ذکر مقام این آسمانیان در زنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم .
برگزاری یادواره شهدا نه تنها گرامیداشت یاد و نام شهدا، که نقطه روشنی است تا ما را با اصل و هدف غایی خود آشنا کند، چراکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروزه فضیلت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتراز شهادت نیست.
به لطف ایزد منان و تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و هدایت نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و با استمداد از ارواح مطهر امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر، نخستین یادواره سرداران رشید سپاه ولایت شهیدان حسن و غلامرضا بیژنی در منطقه پتروشیمی عسلویه تجلی یافت.
برخود لازم میدانم به عنوان خادم و دبیر یادواره سرداران شهید بیژنی شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس، از حضور محترم خانواده سرداران شهید بیژنی، خانواده های معظم شهدا، مدیر عامل و مدیران شرکت پتروشیمی آپاداناخلیج فارس، فرماندهی و اعضای محترم سپاه ناحیه عسلویه، فرماندهی و اعضای محترم حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی، ائمه جمعه و جماعات، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی، مدیران محترم نهادهای دولتی، اصحاب محترم رسانه، بسیجیان،ایثارگران ،جانبازان، بسیج خواهران و همه ی مردم ولایی و ارادتمندان به شهدا و ارزش های فنا ناپذیر انقلاب الهی اسلامی که قبول زحمت فرمودند و محفل ما را منور ساختند، تقدیر و تشکر داشته باشم.
امید که شفاعت حضرت سیدالشهداء (ع) و همه شهدا شامل حال ما شود و توفیق داشته باشیم پاسداران و حافظان خوبی برای این ارزش های فناناپذیر باشیم.
منصور صفایی
دبیر نخستین یادواره سرداران شهید بیژنی
در منطقه پتروشیمی عسلویه
پتروشیمی آپادانا خلیج فارس

کلیدواژه

پتروشیمی آپادانا خلیج فارس

منصور صفایی

سرداران شهید بیژنی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها