پتروشیمی / شناسه خبر: 157879 / تاریخ انتشار : 1402/3/27 20:40
|

رشد تقاضا برای سرمایه گذاری‌های جدید در طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از ارائه تقاضای چند شرکت سرمایه گذاری خارجی جهت حضور در طرح توسعه فاز دو منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خبر داد.

نفت امروزپیام برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهارکرد: درخواست‌های سرمایه گذاری‌های خارجی در منطقه ویژه افزایش یافته است و تقاضاهای چند شرکت متقاضی در دست بررسی است.

وی با بیان این که تمامی درخواست‌های سرمایه گذاری در فاز دوم توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با توجه به شرایط زیرساخت‌های مورد نیاز برای احداث واحدهای جدید، بررسی کارشناسی می‌شود، تصریح کرد: راهبرد ما در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تکمیل زنجیره ارزش و کاهش خام فروشی است و در این مسیر با بسترسازی زیر ساخت‌ها، آماده هرگونه همکاری و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان این که بهبود وضعیت زیرساخت‌های عمرانی و عملیاتی در منطقه در حال انجام است، گفت: افزایش سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار و نیز افزایش حضور دانش بنیان‌ها با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده با همکاری شرکت‌های پتروشیمی منطقه در حال انجام است.
وی بر همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها تاکید کرد و اظهارکرد: عملیات اجرایی کارخانه نوآوری شهید شهریاری با هدف ایجاد فضای نوآوری و افزایش اشتغال زایی با حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها بزودی آغاز می‌شود، این کارخانه در دو فاز و هرکدام در ۶ هزار متر مربع سوله در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌گیرد.

کلیدواژه

پیام برزگر

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

سرمایه گذاری

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها