پتروشیمی / شناسه خبر: 157850 / تاریخ انتشار : 1402/3/23 21:22
|

صادرات پلی وینیل کلراید پتروشیمی غدیر افزایش یافت

نفت امروزشرکت پتروشیمی غدیر در سال ۱۳۸۹ با ظرفیت حدودا ۵۰ % ظرفیت اسمی فعالیت خود را آغاز نمود و در کنار پتروشریمی اروند، بندر امام و آبادان تامین کننده پلی وینیل کلراید داخل کشور بوده است.

این شرکت دارای محصول PVC با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزارتن و VCM با ظرفیت ۱۵۰ هزارتن می‌باشد. سهم اسمی تولید حدود ۱۶ % کل تولیدات داخل و سهم عملیاتی پتروشیمی غدیر در بازار حدود ۲۴ درصد می‌باشد. همچنین مطابق بودجه پیش بینی شده حدود ۱۰ % محصولات خود را به کشور‌های عرا ق، حوزه CIS، افغانستان، ترکیه، پاکستان و هندوستان صادر می‌نماید.
براساس ازاطلاعات منتشر شده از سوی شرکت پتروشیمی شغدیر این شرکت ۷۲۰ میلیادر تومان از محصولات خود را در اردیبهشت و فروردین ۱۴۰۲ به فروش رسانده است که میزان فروش این شرکت در مدت زمان مشابه سال  قبل ۷۱۱ میلیارد تومان بود. در واقع میزان فروش شغدیر حدودا ۹ میلیارد تومان افزایش داشته است.

صادرات ۱۰۳ میلیاردی پلی وینیل کلراید
پتروشیمی غدیر که با نماد شغدیر در بازار سرمایه شناخته می‌شود در ۲ ماهه ابتدایی سال گذشته ۷۱۱ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده بود که با افزایش ۹ میلیادری میزان این فروش تقریبا به عدد ۷۲۰ میلیارد تومان رسید که از این مبلغ ۶۱۷ میلیارد تومان متعلق به فروش  محصولات در بازار‌های داخلی بوده و ۱۰۳ میلیارد تومان آن مربوط به صادرات پلی وینیل کلراید می‌باشد.

کلیدواژه

پتروشیمی غدیر

صادرات

پلی وینیل کلراید

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها