نفت / شناسه خبر: 64155 / تاریخ انتشار : 1398/2/10 09:50
|

سیل، مانع تحقق اهداف تولیدی مناطق نفت‌خیز جنوب نشد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تولید نفت این شرکت همزمان با مدیریت بحران سیل در استان خوزستان خبر داد.

نفت امروز /به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی در آخرین نشست ستاد مدیریت بحران این شرکت گفت: مناطق نفت‌خیز جنوب از ابتدای امسال و همزمان با بالا آمدن سطح رودخانه‌های دز، کرخه و کارون و بروز سیلاب در خوزستان، در دو جبهه امدادرسانی به مردم و مراقبت از تاسیسات و راهبری تولید نقش‌آفرینی کرد.

وی افزود: با وجود اینکه بسیاری از تاسیسات و خطوط لوله شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مارون و مسجدسلیمان دچار آب‌گرفتگی شده و در محاصره سیلاب است، اما با تلاش و کوشش شبانه‌روزی همکاران، تولید، توزیع و صادرات نفت خام از ابتدای امسال تا کنون مطابق برنامه ابلاغی شرکت ملی نفت ایران به طور ۱۰۰ درصدی محقق شده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه بحران سیل در استان خوزستان کم‌سابقه بوده است، گفت: صنعت نفت با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان آنچه را که در توان داشت به میدان آورد و در هر دو جبهه با موفقیت اقدام‌های لازم را انجام داد.

وی با اشاره به اقدام‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در مدیریت بحران سیل خوزستان، ثبت و ضبط فعالیت همکاران و مستندسازی آنها برای استفاده در رخدادهای احتمالی آینده را مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به پایان بحران سیل در خوزستان اشاره و اظهار کرد: با توجه به شعار امسال با نام رونق تولید، وظیفه ما این است که حداکثر توان خود را برای رونق تولید، ایجاد فضای کسب‌وکار و حمایت از ساخت داخل به‌کار ببریم.

محمدی در پایان از زحمات و تلاش‌های همه مدیران، روسا، کارشناسان و دست‌درکاران مدیریت بحران در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های تابع قدردانی کرد.

کلیدواژه

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

احمد محمدی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها