پتروشیمی / شناسه خبر: 157921 / تاریخ انتشار : 1402/4/9 19:32
|

امضا تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد

دکتر شیخان: توسعه دانش بنیان و علم محور می تواند آینده ای درخشان برای صنعت رقم بزند

نفت امروز / تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی کشور و شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با هدف استفاده از توانمندیهای علمی و توسعه همکاریهای آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و اجرایی در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین صنعت و دانشگاه امضا شد.

 در راستای تقویت و پیوند صنعت و دانشگاه انجام پذیرفت؛
امضا تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد / دکتر شیخان: توسعه دانش بنیان و علم محور می تواند آینده ای درخشان برای صنعت رقم بزند/ مدیرکل حوزه صنعت دانشگاه آزاد کشور: نگاه همیشگی دکتر شیخان به مقوله تولید علم قابل تحسین است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ، تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی کشور و شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با هدف استفاده از توانمندیهای علمی و توسعه همکاریهای آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و اجرایی در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین صنعت و دانشگاه امضا شد.
در آیین انعقاد این تفاهم نامه مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با اشاره به حجم فعالیت ها و سرمایه گذاری های صورت گرفته در سطح منطقه ویژه پارس گفت: نگاه علمی به حوزه صنعت در راستای تکمیل زنجیره های ارزش افزوده و جلوگیری از خام فروشی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است ، می تواند با همراهی دانشگاه در پایتخت انرژی کشور کارگشا باشد.
دکتر شیخان تصریح کرد: نظر به تاکید و توجه جدی دکتر علی عسکری به مقوله فعالیت های دانش بنیان در‌ حوزه صنعت پتروشیمی، شرکت پازارگاد این آمادگی را دارد که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های تقویت سطح علمی، اجرای فعالیتهای پژوهشی و آموزشی ویژه جامعه بزرگ صنعت پتروشیمی کشور (شاغل و مستقر در منطقه پارس) گام بردارد و قطعا توسعه دانش بنیان و علم محور می تواند آینده ای درخشان برای صنعت و کشور عزیزمان رقم بزند.
مدیرکل صنعت، جامعه و دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این آیین با اشاره به نقش تفاهم نامه امضا شده در‌گسترش روابط صنعت و دانشگاه آزاد گفت:
نگاه همیشگی دکتر شیخان به مقوله تولید علم در سال‌های اخیر و در مناصبی که فعالیت داشته اند همواره قابل تحسین بوده است.
سرکارخانم دکتر‌ ملک نیا افزود:همکاری های متقابل صنعت و دانشگاه، برگزاری تورهای مشترک صنعتی و دانشگاهی،برگزاری کارگاههای آموزشی توانمند سازی کارکنان،اجرای مشترک طرح های علمی، پژوهشی و …،تلاش برای کشف استعدادها و پرورش نیروهای تحصیل کرده در حوزه صنعت از مهم‌ترین اهداف این تفاهم نامه خواهد بود.

کلیدواژه

شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

دکتر شیخان

دانشگاه آزاد اسلامی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها