نفت / شناسه خبر: 147242 / تاریخ انتشار : 1401/3/8 17:46
|

اختصاص ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه ویژه پارس

مشاور و نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل محترم سازمان منطقه ویژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از اختصاص ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه خبر داد.

به گزارش نفت امروز به نقل از منطقه ویژه پارس، عبدالمجید حیاتی با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و موافقت وزیر نفت ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه منطقه اختصاص داده شده که در بخش‌های مختلف آموزشی، درمانی، زیربنایی و... هزینه می‌شود.

وی از کمک‌ به بیمارستان، مراکز بهداشتی و درمانی، ورزش و جوانان، تیم فوتبال پارس جنوبی جم، تیم فوتبال ساحلی، تیم ووشو، توزیع نهال برای توسعه فضای سبز، تأمین آب شرب سالم برای مردم منطقه، عملیات امداد و نجات در حوادث، کمک به کمیته امداد امام خمینی، توسعه مراکز دینی و... به‌عنوان برخی اقدام‌های  منطقه ویژه در حوزه مسئولیت اجتماعی یاد کرد.

به گفته مشاور و نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، افزون بر رقم اعلام شده، شورای راهبردی پتروشیمی‌ها نیز پارسال ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه منطقه اختصاص داده‌اند که با پیگیری نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، مقام‌های محلی و استانی در پایان سال گذشته، با امضای تفاهم‌نامه با فرمانداران ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار مربوط به سال ۱۴۰۰ اختصاص داده شده که مقرر شد امسال این موضوع اجرایی شود.

حیاتی با تأکید بر اینکه مقدار این اعتبارات در سال ۱۴۰۱ افزایشی خیره‌کننده خواهد یافت، تصریح کرد: تأکید استاندار نماینده عالی دولت در استان بوشهر بر این است که منابع دریافتی از شرکت‌های منطقه برای مسئولیت‌های اجتماعی در چهار شهرستان جنوبی استان هزینه شود.

وی گفت: انسجام و یکپارچگی فعالیت‌ها به‌منظور هم‌افزایی، کاهش هزینه‌ها و پرهیز از موازی کاری و افزایش اثربخشی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته و بدیهی است افزایش کمّی و کیفی اعتبارات در این حوزه و نظارت بر فعالیت‌های انجام‌شده در سال جاری انجام خواهد شد، ضمن آنکه اشکالات موجود در نظام‌نامه نحوه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی احصا می‌شود.

 

کلیدواژه

منطقه ویژه پارس

پارس جنوبی

صنعت نفت

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها