نفت / شناسه خبر: 147668 / تاریخ انتشار : 1401/5/1 14:30
|
مدیرعامل برق پایتخت:

۴۰ درصد مشترکان تهرانی مشمول پاداش خوش مصرفی برق شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با قدردانی از همراهی ارزنده شهروندان تهرانی در کاهش مصرف برق، گفت: حدود ۴۰ درصد از مشترکان تهرانی در سال جاری مشمول پرداخت پاداش خوش مصرفی شده‌اند.

به گزارش نفت امروز از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"کامبیز ناظریان" افزود: مقرر شده است مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت کرده و مصارف برق خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش داده‌اند مشمول پرداخت پاداش ریالی شوند.

وی ادامه داد: بر همین اساس حدود ۴۰ درصد از مشترکان تهرانی موفق به کاهش مصرف برق خود شده‌اند که پاداش‌های مصوب را بر روی قبوض برق خود دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل برق پایتخت گفت: به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مصرف برق، ۵۰۰ تومان پاداش به مشترکان پرداخت خواهد شد.

"ناظریان" ضمن قدردانی از همراهی قابل‌تقدیر شهروندان تهرانی از همه مشترکان برق این کلان‌شهر درخواست کرد تا همچنان با رعایت راهکارهای ساده مدیریت مصرف برق به‌ویژه خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۲ تا ۱۸ به حفظ پایداری شبکه برق شهر تهران و کشور در تابستان سال جاری کمک کنند.

به گزارش نفت امروز، وزارت نیروی دولت سیزدهم یکی از برنامه‌های خود برای همراهی مردم با صنعت برق درباره کاهش و مدیریت مصرف را اختصاص پاداش به مشترکان اعلام کرده است.

«علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو سال گذشته گفته بود: مردم باید از مزایای صرفه‌جویی در مصرف برخوردار شوند و اگر این موضوع محقق شود همکاری بیشتری با صنعت برق خواهند داشت.

وی برای تحقق این موضوع مصوبه‌ای نیز از هیات دولت دریافت کرد تا با اجرای آن مردم برای صرفه‌جویی بیشتر ترغیب شوند.

چندی پیش هم وزیر نیرو گفت: بر اساس مصوبه این وزارتخانه، مشترکانی که امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، پنج برابر قیمت خرید انرژی، پاداش دریافت می‌کنند.

محرابیان افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، مشترکانی که انرژی برق را در سطح الگو مصرف می‌کنند اگر مصارف خود را نسبت به سال قبل کمتر کنند به میزان صرفه‌جویی و کاهش هر کیلو وات ۵۰۰ تومان پاداش می‌گیرند.

وی ادامه‌داد: قیمت فروش انرژی برای کسانی که در سطح الگو مصرف می‌کنند ۱۰۰ تومان است که صرفه‌جویی‌کنندگان پنج برابر قیمت خرید انرژی پاداش دریافت می‌کنند.

محرابیان با بیان اینکه در برخی مناطق که گرمسیری محسوب می‌شوند تا حدود یک‌هزار و ۵۰۰ مگاوات امکان صرفه‌جویی در مصرف برق وجود دارد، اظهار داشت: این مشترکان می‌توانند کولرهای گازی و وسایل پُرمصرف خود را امسال خاموش و پاداش قابل‌توجهی (بیش از ۵۰۰ هزار تومان) دریافت کنند.

کلیدواژه

برق

شرکت توزیع نیروی برق تهران

شرکت توزیع برق تهران

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها