نفت / شناسه خبر: 64111 / تاریخ انتشار : 1398/2/7 15:52
|

پایان بحران مشتقات نفتی در جایگاه‌های انتقال سوخت/ مردم در مقابل دفتر سازمان ملل علیه ائتلاف متجاوز تجمع کنند

شرکت نفت یمن امروز- شنبه- از پایان بحران مشتقات نفتی در جایگاه های انتقال سوخت پایتخت و سایر استان‌ها خبر داد.

نفت امروز / به نقل از المسیره، «امین الشباطی» سخنگوی رسمی شرکت نفت امروز- شنبه- توضیح داد که مقادیر فراوانی بنزین در پایگاه‌های سوخت‌رسانی در پایتخت و اطراف آن و دیگر استان‌های کشور به منظور تأمین نیاز بنزین شهروندان تخلیه شده است. 

وی در مصاحبه با خبرگزاری سبأ گفت که جایگاه‌های انتقال سوخت از ساعت هفت صبح باز شده و بنزین بدون توقف به شهروندان فروخته می‌شود.

الشباطی تأکید کرد که عملیات بارگیری مشتقات نفتی از تأسیسات الحدیده همچنان بدون توقف تأمین ثبات مالی ادامه دارد، وضعیت مالی ثابت بوده و هیچ دلیلی برای ازدحام در جایگاه‌های انتقال سوخت وجود ندارد.

وی گفت که شهروندان یمنی می‌توانند نیازهای خود در زمینه بنزین را به دلیل مقادیر فراوان سوخت ذخیره شده در پمپ بنزین‌ها به آسانی تأمین کنند. 

الشباطی در ادامه افزود: «شرکت نفت به سیستم نظارت بر جایگاه‌های فروش سوخت از طریق وب سایتی که امکان پیگیری تمام ایستگاه‌ها را دارد، تکیه کرده است. از دیگر مزایای سایت مذکور کمک به شهروندان برای شناسائی جایگاه‌های سوخت گیری است».

وی با تأکید بر اینکه به دنبال حمله ائتلاف متجاوز همچنان ۱۱ کشتی نفتی توقیف است،‌ هشدار داد که ادامه توقیف کشتی‌های مشتقات نفتی موجب بروز اختلافات و بحران‌های مالی و پیامدهای ناگوار آن برای کشور و شهروندان خواهد شد. 

سخنگوی شرکت نفت یمن در پایان خواستار همراهی شهروندان با این شرکت و برگزاری اعتصاب در مقابل دفتر سازمان ملل برای انجام وظایف انسانی و قانونی خود در اعمال فشار بر ائتلاف متجاوز با تأکید بر لزوم آزادی فوری تمام کشتی‌های بازداشتی شد.

ایلنا

کلیدواژه

پایان بحران مشتقات نفتی

جایگاه‌های انتقال سوخت

امین الشباطی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها