گاز / شناسه خبر: 23323 / تاریخ انتشار : 1396/5/31 15:00
|
همزمان با هفته دولت محقق خواهد شد

بهره برداری و آغاز به‌کار 70 طرح گازرسانی در استان بوشهر

همزمان با هفته دولت، 70 طرح گازرسانی در بخش های روستایی، صنعتی و شهری با مجموع اعتبار 73 میلیارد و 910 میلیون تومان در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

نفت امروز /همزمان با هفته دولت، 70 طرح گازرسانی در بخش های روستایی، صنعتی و شهری با مجموع اعتبار 73 میلیارد و 910 میلیون تومان در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
به گزارش نفت امروز، غلامعباس حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در این رابطه بیان داشت: 43 روستا در شهرستان‌های جم، دیر، دشتی، تنگستان دشتستان و گناوه در هفته دولت به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد که با تحقق این امر، آمار روستاهای گازدار استان به بالغ بر 358 روستا افزایش می‌یابد.
وی افزود: با گازرسانی به روستاهای مذکور، افزون بر 5682 خانوار به جمع مشترکین گاز استان اضافه می شوند.
این مقام مسئول در ادامه، توسعه گازرسانی در روستاهای بالای 20 خانوار و مناطق محروم استان را مهمترین رسالت این شرکت برشمرد و بیان داشت: جمعیت روستایی برخوردار از گاز استان طی دو سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته و انشاءا... با اتمام طرح های در دست اجرا طی سالجاری، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی به 95 درصد افزایش می یابد.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین بیان داشت: به منظور گازرسانی به روستاهای یادشده، قریب به 325 کیلومتر شبکه با اعتباری معادل 27 میلیارد و  226 میلیون تومان اجرا خواهد شد .
حسینی همچنین اظهار داشت: گازرسانی به 18 پروژه صنعتی در شهرستان های بوشهر، دشتستان و دیر نیز از دیگر طرح هایی است که همزمان با هفته دولت با اعتبار یک میلیارد تومان مورد بهره برداری قرارمی گیرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: علاوه بر طرح های یادشده، در هفته دولت شاهد افتتاح گازرسانی به شهرهای کلمه و تنگ ارم از توابع شهرستان دشتستان با اجرای بیش از 65 کیلومتر خط انتقال و 37 کیلومتر شبکه خواهیم بود.
وی با بیان اینکه با گازرسانی به این دو شهر ، 1300 خانوار قادر به استفاده از نعمت گاز خواهند بود، بیان داشت: با افتتاح پروژه های مذکور، ضریب نفوذ گاز شهری استان به 98 درصد افزایش می یابد.
حسینی در خاتمه اظهار داشت: 12 هزار و 439 انشعاب نیز تا هفته دولت در اقصی نقاط استان نصب و عملیات اجرایی 5 پروژه نیز با اعتبار 24 میلیارد و 185 میلیون تومان همزمان با این ایام آغاز خواهد شد.     

 

کلیدواژه

هفته دولت

شرکت گاز استان بوشهر

طرح گازرسانی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها