گاز / شناسه خبر: 136940 / تاریخ انتشار : 1401/2/21 14:37
|

شرکت گاز و دانشگاه صنعتی همدان همکاری می‌کنند

شرکت گاز استان و دانشگاه صنعتی همدان به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه، تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی امضا کردند.

به گزارش نفت امروز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدصادق محبی‌نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در آیین امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به اهمیت پژوهش و پرسشگری در دین اسلام و بیان اینکه پرسیدن و پرسش برای دانش بیشتر شرف انسانیت است، گفت: هدف از امضای این تفاهم‌نامه همکاری در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و استفاده دو طرف از توانایی‌های علمی، پژوهشی و اجرایی یکدیگر است.

وی همچنین با اشاره به شعار سال (تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین)، افزود: هدف ما در واقع زمینه‌سازی بیشتر برای تحقق شعار سال و حمایت از دانش و دانشگاه به‌منظور کمتر کردن فاصله صنعت و دانشگاه است و این تفاهم به منزله چارچوب و ایجاد فرآیند هماهنگی و همکاری بیش از پیش برای توسعه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری مرتبط با صنعت گاز است.

سعید مومنی، رئیس دانشگاه صنعتی همدان نیز با تجلیل از حرکت شرکت گاز به سمت دانشگاه و تلاش این شرکت برای همکاری با دانشگاه صنعتی به‌عنوان تنها دانشگاه صنعتی غرب کشور، اظهار کرد: همکاری شرکت گاز استان همدان با دانشگاه و مراکز آموزش عالی ستودنی است که این موضوع سبب نزدیکی صنعت و دانشگاه، یکسان‌سازی و نزدیکی ادبیات و همکاری و هماهنگی بیشتر برای حل مشکلات صنعت و رفع نیازهای جامعه و کشور خواهد شد.

وی تصریح کرد: دانشگاه صنعتی همدان نسبت به نیازهای صنعت و برطرف کردن این نیازها و در واقع حل مشکلات جامعه  و کشور احساس وظیفه می‌کند و این همکاری و تفاهم را به فال نیک گرفته و با همه توان آماده همکاری با شرکت گاز استان همدان هستیم.

 

کلیدواژه

گاز

شرکت ملی گاز

شرکت گاز و دانشگاه صنعتی همدان

تفاهم‌نامه

امضای تفاهم‌نامه

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها