گاز / شناسه خبر: 23319 / تاریخ انتشار : 1396/5/31 14:41
|
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تأکید کرد

پاسخگویی صحیح و بموقع به مشترکین درچارچوب ضوابط قانونی

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در خصوص پاسخگویی به مراجعه کنندگان به این شرکت گفت: ما وظیفه خود می دانیم که به مشترکین در چارچوب قانون پاسخ صحیح و بموقع دهیم.

نفت امروز /مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در خصوص پاسخگویی به مراجعه کنندگان به این شرکت گفت: ما وظیفه خود می دانیم که به مشترکین در چارچوب قانون پاسخ صحیح و بموقع دهیم.
به گزارش نفت امروز، سید مصطفی علوی، ضمن بیان مطلب فوق، بیان داشت: در شرکت گاز استان اصفهان، دفتر طرح تکریم، تلفن گویا و سامانه ارتباط با مشتریان (CRM)   وجود دارد که مشترکین می توانند شکایات،پیشنهادات و درخواست های خود را به صورت حضوری یا از طریق وب سایت الکترونیکی این شرکت به آدرس؛ www.nigc-isfahan.ir  یا از طریق سامانه پیام کوتاه 30003194  به این شرکت انتقال دهند تا ظرف مدت حداقل سه روز کاری مورد رسیدگی و پاسخگویی قرار گیرد.
علوی با تاکید بر اینکه، شرکت گاز استان اصفهان، یک شرکت خدماتی مشتری مدار و مردمی است، اظهار کرد: کارکنان طرح تکریم این شرکت بعضی مواقع جهت بررسی مشکلات آنها در راستای توسعه گازرسانی کیلومترها  مسافت را  در سطح استان طی می کنند تا لبخند رضایت بر لبان مشترکین نشانده شود.
وی در بخشی از سخنان خود گفت: شرکت گاز استان اصفهان، سالانه هزینه هنگفتی را برای نصب انشعاباتی که به صورت پراکنده در سراسر استان تقاضا می شود، پرداخت می کند، این تقاضا ها باید جمع آوری شود تا برای اجرای آن پیمانکار مناسب بکار گرفته شود .
 
وی افزود: از زمان ثبت تقاضا واخذ مجوز های لازم و ارائه مدارک به شرکت گاز یا ادارات تابعه آن، بطور میانگین ظرف مدت 20روز، انشعاب درخواست شده به متقاضی نصب و تحویل می شود.

 

کلیدواژه

شرکت گاز استان اصفهان

مشترکین

چارچوب ضوابط قانونی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها