گاز / شناسه خبر: 23318 / تاریخ انتشار : 1396/5/31 14:37
|
از ابتدای سال تا کنون محقق شد

بهره مندی بیش از 12 هزار مشترک جدید در استان آذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی

از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 12 هزار مشترک جدید در استان آذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

نفت امروز /از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 12 هزار مشترک جدید در استان آذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
به گزارش نفت امروز، علیرضا شیخی مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی ضمن بیان مطلب فوق، افزود:  با اشتراک پذیری از این 12 هزار مشترک جدید که از ابتدای امسال از گاز طبیعی بهره مند شده اند شمار مشترکین گاز استان به 834 هزار و 310 مشترک رسید.
وی در ادامه به انشعابات نصب شده در بازه زمانی مذکور اشاره کرد و اظهار داشت: در 5 ماه اخیر 10 هزار و 204 انشعاب جدید نصب شده و در مجموع انشعابات نصب شده در استان به 381 هزار و 441 انشعاب رسیده است.
شیخی تصریح کرد: گازرسانی به روستاها و شهرهای بی بهره از گاز طبیعی استان در حال اجراست و تلاش داریم طبق برنامه های دولت، نعمت گاز طبیعی را به همه روستاهای بالای 20 خانوار استان برسانیم
مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به 490 روستا و 6 شهر استان در حال اجراست و عملیات اجرایی گازرسانی به چندین روستای آذربایجان غربی نیز بزودی آغاز می شود.
شیخی در خاتمه اظهار کرد: هم اکنون 36 شهر استان به شبکه گازرسانی کشور متصل هستند و ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار شهری آذربایجان غربی 99 درصد است.

 

کلیدواژه

بهره مندی

استان آذربایجان غربی

گاز طبیعی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها