گاز / شناسه خبر: 23271 / تاریخ انتشار : 1396/5/8 15:06
|
مدیرعامل شرکت استان آذربایجان شرقی عنوان کرد:

لازمه موفقیت هر سازمان؛ بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد، دانش‌مدار و بامهارت

موفقیت هر سازمان در گرو بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد دانش‌مدار و با مهارت است و به کارگیری این شاخص ها در جذب نیروی انسانی بویژه امدادگران بسیار ضرورت دارد.

نفت امروز /موفقیت هر سازمان در گرو بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد دانش‌مدار و با مهارت است و به کارگیری این شاخص ها در جذب نیروی انسانی بویژه امدادگران بسیار ضرورت دارد.
به گزارش نفت امروز ولی‌الله دینی، مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در مراسم پایانی هفتمین دوره مسابقات امدادی - عملیاتی امدادگران این شرکت ضمن بیان مطلب فوق و قدردانی از برگزارکنندگان هفتمین دوره مسابقات امدادگران گفت: اکثر آیتم های مسابقات بر مبنای مهارت های جسمانی است، اما بایستی برنامه‌ریزی و فضا به سمتی پیش رود که این آمادگی توأم با آمادگی ذهنی باشد و از سال آینده تدابیری اندیشیده شود تا علم نقشه خوانی به آیتم مسابقات افزوده شود.
وی با تأکید بر اهمیت توانمندی های ذهنی امدادگران در موضوعات نقشه خوانی، تصریح کرد: اگر یک امدادگر حائز مهارت های جسمانی امدادی باشد ولی در یک حادثه، قرائت اشتباهی از نقشه داشته باشد زمان رفت و برگشت باعث از دست رفتن فرصت طلایی در حادثه خواهد شد. بنابراین تمامی امدادگران باید با علم نقشه خوانی فنی شبکه گازرسانی آشنایی کامل داشته باشند.
وی نقش آموزش امدادگران را از اولویت اصلی برنامه های شرکت اعلام کرد و افزود: موضوع آموزش مهارت و دانش کارکنان باید جدی تلقی شود و فضای آموزشی از حالت های کلیشه ای خارج و کارکنانی که در آموزش های جدید دانش‌افزایی داشته باشند در رتبه بندی و تشویق در اولویت خواهند بود و کسانی که دچار کمبود دانش خواهند شد، به مشکل برخورد خواهند کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم از امدادگران و تیم های برتر با اهدای لوح، مدال و کاپ قهرمانی از سوی مدیر عامل و هیأت مدیره تجلیل به عمل آمد و نفرات برتر این دور از مسابقات با عنوان تیم شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در مسابقات سراسری امدادگران شرکت ملی گاز ایران که مهر ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

 

کلیدواژه

استان آذربایجان شرقی

لازمه موفقیت هر سازمان

دانش‌مدار و بامهارت

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها