گاز / شناسه خبر: 23238 / تاریخ انتشار : 1396/5/4 13:24
|
رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

امضای قرارداد استقرار نظام مدیریت بهره‌وری

با ارجاع وظیفه استقرار نظام مدیریت بهره‌وری به مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران، قرارداد استقرار نظام مدیریت بهره‌وری در این شرکت منعقد شد.

نفت امروز /با ارجاع وظیفه استقرار نظام مدیریت بهره‌وری به مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران، قرارداد استقرار نظام مدیریت بهره‌وری در این شرکت منعقد شد.
 

به گزارش نفت امروز، مجید کشاورز، رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران که در همایش آموزشی، توجیهی طرح استقرار نظام مدیریت بهره‌وری در این شرکت در تاریخ سوم مردادماه در سالن شهید رجایی ساختمان مرکزی گاز، سخن می‌گفت، با بیان این مطلب، اظهار داشت: با ارجاع این وظیفه به مهندسی ساختار، اقدامات اولیه و هماهنگی با اداره کل تشکیلات، روش‌ها و تعالی وزارت نفت، سازمان ملی بهره‌وری کشور و شرکت های خصوصی توانمند در این حوزه  صورت گرفت و در نهایت، قرارداد استقرار نظام مدیریت بهره‌وری در شرکت ملی گاز ایران منعقد شد.

وی هدف اصلی این همایش را آشنایی با الزامات استقرار نظام مدیریت بهره‌وری در شرکت ملی گاز ایران، ضرورت تعامل مناسب با شرکت‌ها به منظور فهم مشترک با مفاهیم بهره‌وری و رویکرد تعیین مصادیق شاخص‌های عمومی و اختصاصی عنوان کرد و گفت: با حضور مدیران ارشد و کارشناسان سازمان ملی بهره‌وری، وزارت نفت، شرکت‌های ملی نفت، پالایش و پخش و پتروشیمی و شرکت های فرعی و تابعه ملی گاز ایران و دو شرکت برون‌سازمانی مؤثر در این حوزه، می‌توان به رسیدن به این هدف، امیدوار شد.

کشاورز با ابراز امیدواری به تداوم این برنامه‌ها، یادآور شد که ادامه این جلسات به‌منظور فرهنگ سازی و نهادینه کردن مباحث مرتبط با بهره‌وری، با برگزاری دوره‌های متعدد در سطح ستاد و شرکت‌ها در قالب عمومی و تخصصی میسر خواهد شد

رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران در ادامه اظهار داشت: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در زنجیره ارزش گاز از جمله پالایش، انتقال و توزیع، مقرر شد به صورت تخصصی جلسات مستمر با شرکت‌ها در قالب کارگروه مربوطه برگزار و شاخص‌های اختصاصی هر بخش برشمرده شود و آموزش لازم در خصوص چگونگی تعیین شاخص‌ها از صورت‌های مالی صورت گیرد.

بنا بر این گزارش، در پایان همایش، مسئولین حوزه بهره‌وری در وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران در نشستی تخصصی در قالب پرسش و پاسخ به پرسش‌های مدعوین و چالش‌های پیش رو در راستای استقرار این طرح پرداختند.

 

کلیدواژه

امضای قرارداد

نظام مدیریت بهره‌وری

شرکت ملی گاز ایران

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها