نفت / شناسه خبر: 23230 / تاریخ انتشار : 1396/5/3 11:59
|
مدیرکل HSE و پدافند غیرعامل وزارت نفت:

طب صنعتی متحول می‎شود

مدیرکل HSE و پدافند غیرعامل وزارت نفت از ایجاد تحول در حوزه بهداشت HSE و تغییر رویه طب صنعتی خبر داد.

نفت امروز /مدیرکل HSE و پدافند غیرعامل وزارت نفت از ایجاد تحول در حوزه بهداشت HSE و تغییر رویه طب صنعتی خبر داد.
 

به گزارش نفت امروز، سید باقر مرتضوی، مدیرکل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت روز گذشته (۲ مرداد ۱۳۹۶) در پنجمین گردهمایی روسای HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران، با بیان اینکه تولید و HSE موضوعات به هم پیوسته در صنعت نفت به شمار می روند گفت: از آنجا که تولید برای بالابردن کیفیت زندگی مردم انجام می شود، پس لازم است HSE هم به همین منظور حضور داشته باشد.

وی سلامت را در حوزه HSE یکی از مهمترین ارکان برشمرد و گفت: باید توجه داشت که سلامت در HSE هم در بخش جسمی و هم در بخش روانی تعریف می شود و نیرویی که از لحاظ روانی در سلامت باشد، در هر جایی از سازمان وظایف خود را به خوبی ادا می کند.

مدیرکل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت حفظ عدالت را در بین کارکنان مهم بر شمرد و افزود: این موضوع آرامش را در مجموعه حفظ می کند که می تواند به پیشرفت و توسعه منجر شود.

وی عملکرد یکپارچه مجموعه HSE را راهکاری برای استقرار نظام مدیریت دانست و گفت: ‌تا زمانی که عملکرد مجموعه یکپارچه نباشد نمی توان با ابزارهای دیگر همچون ERP، فرماندهی صحنه و ... به استقرار یک نظام منسجم چشم داشت.

مرتضوی از تحول در حوزه بهداشت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با بررسی هایی که انجام شده قرار است طب صنعتی به طور خاص برای هر حوزه کاری تعریف شود و آزمون های طب صنعتی بر اساس نوع فعالیت متفاوت خواهد بود.

وی موضوع محیط زیست را از دیگر مسائل مهم در حال پیگیری برشمرد و گفت: به طور جدی پیگیر مسائل زیست محیطی هستیم که یکی از مهم ترین آنها گازهای فلر است، چرا که علاوه بر آلودگی ایجاد شده بر اثر گازهای فلر، سرمایه کشور هم از این راه در حال هدر رفت است.

پنجمین گردهمایی روسای HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران، ظهر امروز (۳ مرداد ۱۳۹۶) به کار خود پایان داد.
 

کلیدواژه

مدیرکل HSE

پدافند غیرعامل وزارت نفت:

طب صنعتی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها