نفت / شناسه خبر: 23199 / تاریخ انتشار : 1396/5/2 13:48
|
به قلم مسعود زهدی

کتاب روش‎های بین المللی حسابداری نفت منتشر شد

کتاب روش های بین المللی حسابداری نفت، حسابداری قراردادهای هیدروکربنی، حسابداری پروژه های بالادستی صنعت نفت، منتشر شد.

نفت امروز /کتاب روش های بین المللی حسابداری نفت، حسابداری قراردادهای هیدروکربنی، حسابداری پروژه های بالادستی صنعت نفت، منتشر شد.
 

به گزارش نفت امروز، کتاب "روش های بین المللی حسابداری نفت، حسابداری قراردادهای هیدروکربنی، حسابداری پروژه های بالادستی صنعت نفت"، به قلم مسعود زهدی؛نویسنده مجموعه کتب روش های مالیف حسابداری و اقتصادی رایج در عرصه بین المللی منتشر و به بازار کتاب‌های تخصصی و حرفه‌ای صنعت نفت عرضه ‌شد.

در این کتاب گفته شده که مقوله روش ها و فنون رایج در حسابداری نفت، حسابداری پروژه های و حسابداری قراردادهای بزرگ و پیچیده، بنگاه ها و شرکت های تجاری را در امر جمع آوری، تفکیک و طبقه بندی داده ها و اطلاعات لازم برای شناخت موقعیت ها و شرایط حاکم بر آنها و در نتیجه اخذ تصمیمات درست یاری می کند.

به گفته زهدی، این کتاب به اتکای تجربیات طولانی مشاهده شده در پروژه های مختلف طی دهه های گذشته و بررسی اصول و فنون رایج در شرکت های نفتی بین المللی، تلاش دارد که مجموعه گسترده ای از روش ها و فنون یاد شده را به زبان ساده و به نحوی تشریح کند که به طور عملی قادر به پاسخگویی به نیازهای بنگاه ها و شرکت های تجاری فعال در صنعت نفت باشد.   

گفتنی است، مسعود زهدی، پیش تر نیز تالیفاتی داشته است که مجموعه کتب روش های مالی و حسابداری در قراردادهای بیع متقابل و بین المللی و ساختار قراردادهای بین المللی سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز و ۹ جلد کتاب از مجموعه تخصصی و حرفه‌ای روش‌های مالی، حسابداری و اقتصادی رایج در عرصه صنعت نفت بین‌الملل از جمله آنهاست.

 

کلیدواژه

حسابداری نفت

مسعود زهدی

هیدروکربنی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها