گاز / شناسه خبر: 157953 / تاریخ انتشار : 1402/5/11 19:56
|
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

جوانان استان بوشهر باید در جهت تامین مشاغل پالایشگاهی حرکت کنند

نفت امروز / مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: جوانان استان بوشهر باید در زمینه‌های فنی و مشاغل مورد نیاز پالایشگاه‌های این مجموعه رشد کنند و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند بستر مناسب برای پیشرفت جوانان بااستعداد و نوآور استان بوشهر باشد.

 احمد باهوش، در نشست مشترک با رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با نگاه مثبت جهت رشد و پویایی جوانان استان بوشهر در پارک علم و فناوری و دانش بینان‌ها حرکت می‌کند و با تمام توان برای پیشرفت و شکوفایی استعداد جوانان این استان تلاش خواهد کرد.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: این مجموعه در سال گذشته توانست مقام برتر وزارت نفت را در جهت همکاری و تعامل با ساخت بار اول کسب نماید و در حال حاضر نیز با بیش از 120 شرکت داخلی و دانش بنیان تعامل و همکاری دارد.
باهوش گفت: پارک علم و فناوری خلیج فارس و دانش بنیان‌ها در استان بوشهر باید حضوری چشمگیر و گسترده در نمایشگاه‌های حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی داشته و خروجی‌های مثبت را به ثبت برسانند و از ظرفیت‌های موجود در منطقه پارس جنوبی نهایت استفاده و بهره را ببرند.
وی ادامه داد: خوشبختانه پروژه‌های خوبی را با ساخت بار اول استان بوشهر آغاز کرده‌ایم و امید داریم مرکز رشد مجتمع گاز پارس جنوبی با مرکز رشد پارک علم و فناوری خلیج فارس همسو و همگام حرکت کنند تا شاهد رشد و شکوفایی تولید در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی باشیم.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: با حضور نخبگان در مجتمع گاز پارس جنوبی و همکاری با پارک علم و فناوری خلیج فارس، باید مانند دو بال در کنار هم برای شناسایی نیازمندی‌های اساسی و راهبردی این مجموعه بزرگ گازی کشور تلاش کنند و در همین راستا، آزمایشگاه مرکزی پارک علم و فناوری در مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از نیازمندی‌های مهم می‌باشد که باید راه‌اندازی گردد.

 

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

احمد باهوش

استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها