گاز / شناسه خبر: 157914 / تاریخ انتشار : 1402/4/8 18:53
|
در راستای مسئولیت های اجتماعی / افزایش زیرساخت های آموزشی

آغاز عملیات ساخت ساختمان چهار کلاسه مدرسه آفرینش مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پروژه احداث ساختمان 4 کلاسه مدرسه آفرینش مجتمع گاز پارس جنوبی با همکاری پالایشگاه پنجم پارس جنوبی آغاز شد.

نفت امروز / همزمان با عید سعید قربان و دهه ولایت و امامت، مراسم کلنگ زنی ساختمان 4 کلاسه مدرسه آفرینش مجتمع مسکونی پارس جنوبی با حضور مسئولان پالایشگاه پنجم، مسئولین شهرک در راستای مسئولیت اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم کامبیز صفتی، مدیر پالایشگاه پنجم با اشاره به ظرفیت دانش آموزان بعنوان آینده سازان این سرزمین و همچنین عهده داران ارتباط بین نسل حاضر با نسل های آینده، تأکید کرد: مقوله آموزش ، شایسته تخصیص بهای بیش از پیش می باشد و این مهم فقط با همدلی و همراهی صنعت محقق می گردد.
صفتی افزود‌: همکاری در ایجاد فضای آموزشی کافی که منتج به کاهش بخشی از دغدغه های خانواده های کارکنان مجتمع گاز پارس می شود ، گوشه ای از تعهدات این پالایشگاه در راستای جلب رضایت خاطر دینفعان می باشد.
به گفته ی صفتی، مجتمع مسکونی دارای 19 مرکز آموزشی بوده که در سال تحصیلی نزدیک به 4000 نفر دانش اموز در آن مشغول تحصیل بوده که از این تعداد 2000 نفر در مدارس غیر دولتی تحصل نموده که با توجه به رشد سکونت و افزایش جمعیت و اجرای سیاست های جدید وزارت نفت مبنی بر تبدیل وضعیت همکاران ایثارگر با افزایش تقاضا جهت ثبت نام همراه شده که در این راستا جهت پاسخگویی به این تقاضا تصمیم بر احداث ساخت کلاس های درس حدید در مدارس گردید.
وی افزود : با عنایت به توان فنی تیم مهندسی عمومی پالایشگاه پنجم ، ساختمان مذکور با زیر بنای 210 مترمربع و در چهار کلاس تا ابتدای مهرماه ، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید ، به بهره برداری کامل خواهد رسید تا در راستای مسئولیت های اجتماعی پالایشگاه ، گامی موثر در قبال همراهی و همکاری خانواده های محترم صورت پذیرفته باشد .
مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با اجرایی شدن پروژه فوق ظرفیت دانش آموزان در مدرسه آفرینش از 135 نفر به 200 نفر خواهد رسید و قطع به یقین بخشی از دغدغه خاطرات همکاران ساکن در امر آموزش فرزندان مرتفع خواهد شد.

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

پالایشگاه پنجم پارس جنوبی

مسئولیت اجتماعی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها