گاز / شناسه خبر: 157899 / تاریخ انتشار : 1402/3/31 17:27
|
رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی خبرداد:

بازتاب دستاوردهای نوآورانه عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های سیزده گانه از وظایف اصلی روابط عمومی است

نفت امروز / رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: از ابتدای آغاز فصل عملیات تعمیرات اساسی سال جاری تاکنون، بیش از 3 هزار و 300 مورد کار مهم تعمیراتی در سه پالایشگاه هشتم، یازدهم و دوازدهم با موفقیت به ثبت رسیده و بازتاب این دستاوردها از وظایف اصلی روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی است.

ابوالحسن بی‌باک، با بیان این‌که روابط عمومی رکن اصلی و زبان گویای مجتمع گاز پارس جنوبی است، بیان کرد: رسالت مهم و اصلی روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی بازتاب اخبار، دستاوردها و کسب افتخارات این مجموعه راهبردی و کلیدی کشور است؛ از این رو وظیفه دارند با تبلیغات و ارتباطات صحیح، پیشرفت های بزرگترین مرکز تولید گاز کشور و تلاش کارکنان و متخصصان پالایشگاه‌های سیزده گانه در بازه زمانی تعنیرات اساسی را به افکار عمومی انتقال دهند.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: طبق برنامه و اقدامات انجام شده تاکنون، عملیات تعمیرات اساسی جاری در سه پالایشگاه هشتم، یازدهم و دوازدهم پارس جنوبی با ثبت اقدامات نواورانه و استفاده از توان و دانش شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان ایرانی با موفقیت پایان یافته و اخبار این رویداد‌های مهم به صورت شایسته در رسانه‌ها و سایت‌های خبری انعکاس داده شده است.
بی‌باک ادامه داد: روابط عمومی‌ مجتمع گاز پارس جنوبی حلقه ارتباط میان مدیران و کارکنان پرتلاش و جهادی می‌باشد و همواره با عملکرد مناسب و آگاهی بخشی فراگیر و گسترده بازتاب دهنده اقدامات ارزشمند و ستودنی متخصصان و کارکنان این مجموعه است و تمام تلاش خود را در این مسیر به کار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: تعمیرات اساسی سال جاری در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی تاکنون، با انجام 3 هزار و 300 مورد کار تعمیراتی شاخص و مهم با موفقیت در حال انجام است و واحدهای خبر و سمعی و بصری روابط عمومی به صورت شبانه‌روزی در جهت بازتاب ، توان و عزت فرزندان کشور در این مجموعه بزرگ حرکت می‌کنند.
بی باک در ادامه خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی درست و بهنگام از روند موفقیت آمیز پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی در کشور و نقش کلیدی آن در اقتصاد کشور و حتی در فرهنگ و رفاه اجتماعی از وظایف عمده روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد و امید داریم در سایه همدلی و کارگروهی بتوانیم گام‌های بسیار مهمی در این مسیر برداریم.

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

ابوالحسن بی باک

روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها