گاز / شناسه خبر: 157898 / تاریخ انتشار : 1402/3/31 09:16
|
برای اولین بار:

نخستین مرکز اهدا خون و پلاسما صنعت کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح شد

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: همسو با اجرای مسئولیت های اجتماعی، آیین افتتاح نخستین مرکز اهداء خون و پلاسما صنعت کشور در پالایشگاه ششم پارس جنوبی برگزار گردید.

نفت امروز / حسن اسعدی، روز سه شنبه ( ۳۰ خرداد ماه) در آیین افتتاح نخستین مرکز اهداء خون و پلاسما صنعت کشور در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: این مجموعه در کنار ماموریت بزرگ سازمانی خود که همان تولید مستمر و پایدار گاز و محصولات جانبی به عنوان محصول مهم و استراتژیک مجتمع گاز پارس جنوبی، نگاه بسیار مهم و ویژه ای به مسئولیت های اجتماعی دارد.

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان سنبل، شکوه و اقتدار صنعتی کشور است که امروز جوانان کارآمد، خلاق و توانمند با مدیریت بی بدیل در حال نقش آفرینی و حرکت به سوی قله های پیشرفت هستند.
اسعدی با اشاره به رویکرد و نگاه مثبت مجتمع گاز پارس جنوبی به مسئولیت های اجتماعی تصریح کرد: پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع در کنار تولید پایدار و مستمر گاز، نگاه ویژه و عمیقی به موضوع مسئولیت های اجتماعی دارد و امروز با افتتاح اولین مرکز اهداء خون صنعت کشور در پالایشگاه ششم پارس جنوبی گامی بزرگ در این مسیر برداشته شده است.
وی بیان کرد: در شهریور ماه سال قبل، تفاهمنامه ی بین پالایشگاه ششم پارس جنوبی و سازمان انتقال خون استان بوشهر مبنی بر همکاری و راه اندازی مرکز اهداء خون منعقد شد و در ادامه ی این تفاهمنامه کارکنان و متخصصان این مجموعه اقدامات لازم را در جهت فراهم نمودن زیرساخت های لازم در جهت راه اندازی این مرکز انجام دادند و امروز شاهد افتتاح این مرکز بسیار مهم هستیم.
اسعدی ادامه داد: یکی از اهداف مهم در راه اندازی این مرکز در پالایشگاه ششم پارس جنوبی سهولت در امر خون گیری و اهداء خون کارکنان پرتلاش این مجموعه، خون های ذخیره شده بلافاصله به مرکز اصلی خون و پس از سپری شدن مراحل بعدی فرآوری در اختیار بیماران و نیازمندان قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به عملکرد متخصصان و کارکنان واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه ششم تصریح کرد: تلاش و پیگیری های کارکنان در این حوزه قابل ستایش است و امید داریم با استفاده از خرد جمعی و اقدامات نوآورانه این مسیر ارزشمند تداوم داشته باشد.
گفتنی است، مراسم آیین افتتاح نخستین مرکز اهداء خون صنعت کشور در پالایشگاه ششم پارس جنوبی با حضور مدیر کل سازمان انتقال خون استان بوشهر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه, مدیرعامل، مدیران پالایشگاهی و ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

مسئولیت اجتماعی

مرکز اهدا خون و پلاسما

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها