منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس / شناسه خبر: 157892 / تاریخ انتشار : 1402/3/30 18:20
|

تفاهم نامه تامین جهیزیه افراد نیازمند با بهزیستی استان بوشهر

تقدیر مدیر کل بهزیستی استان بوشهر از اقدامات صنعت نفت در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی

نفت امروز /  در مراسمی با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، مدیر کل بهزیستی استان بوشهر و نماینده شرکت پتروشیمی جم درعمل به مسئولیت‌های اجتماعی، تفاهم نامه تامین ۴۰۰ فقره جهیزیه جهت افراد نیازمند با هدف محرومیت زدایی، ترویج ازدواج آسان و کمک به اقشار آسیب پذیر استان بوشهر امضا شد.

حسین اسدی راد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در این مراسم از حمایت‌ها و اقدامات سازنده صنعت نفت در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی جامعه پیرامون قدردانی کرد.
اسدی راد در این مراسم افزود: توسعه پر شتاب صنعتی در استان بوشهر همزمان با توسعه اجتماعی باید در نظر گرفته شود و مجموعه بهزیستی نیز در پی آن است تا کمبودها در این زمینه همزمان با توسعه صنعتی جبران گردد.
وی ادامه داد: بهزیستی استان بوشهر با وجود ۳۵ مرکز ترک اعتیاد، ۷ مرکز کودکان بی سرپرست، ۴ مرکز مشاوره ژنتیک نقش مهمی در کنترل آسیب‌های اجتماعی در سطح استان دارد و آماده ارائه خدمات به صنعت در حوزه‌هایی مانند اعتیاد به مواد مخدر است.
مدیر کل بهزیستی استان بوشهر همچنین گفت:۱۵۰ فرصت شغلی از طریق آموزش فنی و حرفه‌ای جهت جامعه هدف بهزیستی ایجاد شده است که اکثر این افراد زیر ۴۰ سال سن دارند.
نماینده شرکت پتروشیمی جم نیز در این مراسم از مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به دلیل ایفای نقش حیاتی در شورای راهبردی پتروشیمی‌های این منطقه قدردانی کرد و افزود؛ حضور سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این شورا باعث ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در سطح منطقه شده است.

کلیدواژه

سازمان منطقه ویژه انرژی پارس

اداره کل بهزیستی بوشهر

پتروشیمی جم

سخاوت اسدی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار