منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس / شناسه خبر: 157842 / تاریخ انتشار : 1402/3/23 06:59
|

دوره‌ آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی سازمان منطقه ویژه پارس آغاز گردید

نفت امروز /به گزارش نفت امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس- دوره‌ آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی سازمان منطقه ویژه پارس از روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه در محل آموزش این سازمان آغاز گردید.

سرپرست آموزش درون سازمانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این باره گفت:شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی سازمان منطقه ویژه پارس در صورت کسب حد نصاب امتیاز موفق به کسب گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای می‌شوند.

سید مهدی موسوی زاده همچنین تصریح کرد: دوره‌ آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی سازمان منطقه ویژه از سوی مرکز توسعه مدیریت در  مرکز آموزش و توانمندسازی منطقه ویژه واقع در شیرینو از روز سه شنبه (۱۶ خردادماه) آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی ابراز داشت:دوره آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای با همکاری خبرگان حوزه مناقصات صنعت نفت در مرکز توسعه‌ مدیریت صنعت نفت طراحی شده است.

همچنین اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی و کارکنان مرتبط با مناقصات نیز از سوی سازمان منطقه ویژه به مرکز توسعه مدیریت معرفی شده‌اند و این دوره‌های آموزشی و توسعه‌ای برای آنها در نظر گرفته شده که امادگی لازم را برای حضور در آزمون پیدا کرده و سرانجام به دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای برای متقاضیانی منجر می‌شود که حد نصاب امتیاز را به دست آورند.

وی افزود: اولین دوره‌ آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اعضای کمیسیون مناقصه‌ها و کمیته‌های فنی بازرگانی  و کارکنان مرتبط با مناقصات سازمان منطقه ویژه برای گروه اول تا امروز چهارشنبه  (۱۷ خردادماه) ادامه دارد، این دوره آموزشی برای دو گروه دیگر در تاریخ های ۲۳ و ۲۴ خردادماه و ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ خردادماه در ساختمان جدید مرکز اموزش و توانمندسازی واقع در شیرینو  برگزار می گردد.

کلیدواژه

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

گواهینامه صلاحیت حرفه ای

شیرینو

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار