گاز / شناسه خبر: 157826 / تاریخ انتشار : 1402/3/22 15:34
|

بررسی تامین زمین جهت ساخت استراحتگاه و اماکن ورزشی برای کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

چگونگی تامین و واگذاری زمین جهت احداث و ساخت استراحتگاه های مسکونی و فضاهای ورزشی ویژه کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست مشترک مدیران منابع انسانی مجتمع و سازمان منطقه ویژه بررسی شد.

نفت امروزبه گزارش نفت امروز به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بهرام حیدری در تشریح نشست مشترک روز یکشنبه ( ۲۱ خردادماه) منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه گفت: با توجه به جذب نیروهای جدید الااستخدام و نفرات تبدیل وضعیت بند " دال" ، نیاز بسیار مبرم به تامین امکانات مورد نیاز گروه جدید کارکنان از جمله اسکان می باشد.


وی ادامه داد: درخواست تخصیص زمین مناسب جهت احداث استراحتگاه های مسکونی، اماکن رفاهی، ورزشی و آموزشی از موارد پیشنهادی مدیران منابع انسانی مجتمع در این نشست مشترک می باشد.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: یکی دیگر از موارد مورد بحث و گفتگو در این نشست مشترک، بررسی و واگذاری زمین های ضلع شرقی استراحتگاه خلیج فارس به مجتمع گاز پارس جنوبی جهت ساخت سریع استراحتگاه های مسکونی بوده که امید داریم در سایه تعامل و همکاری مرتفع گردد.

به گفته ی حیدری، بر همین اساس زمین های منطقه ویژه در مجاورت شهر پرک نیز جهت ساخت مجتمع خدمات رفاهی و آموزشی که از کمبودهای بسیار مهم زیرساختی این مجموعه و از اولویت های نخست این مجموعه می باشد مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

وی در ادامه به کمبودهای فضای ورزشی در سطح این مجموعه ارزشمند اشاره نمود و تصریح کرد: بررسی و واگذاری استراحتگاه EPC1 و واگذاری زمین ضلع جنوبی استراحتگاه خلیج فارس در صورت عدم معارض حقوقی به مجتمع گاز پارس جنوبی جهت ساخت زمین های فوتبال و والیبال ساحلی که از نیازهای مهم کارکنان ورزشکار مجتمع می باشد مورد توجه ویژه قرار گرفت.

حیدری ادامه داد: رسیدگی ویژه و سریع به حل مشکلات برق استراحتگاه ها، اصلاح فضای سبز ضلع شمالی استراحتگاه خلیج فارس توسط مجتمع گاز پارس جنوبی با هماهنگی مدیریت شهری در آینده بسیار نزدیک اجرایی خواهد شد.

وی گفت: اصلاح دروازه ورودی و خروجی جاده ابوشهر و تردد ناایمن کارکنان مقابل پالایشگاه ششم در این نشست مهم و راهبردی مطرح گردید.

حیدری افزود: در آینده نزدیک، نشست هیئت امنای شهرک برگزار خواهد شد که این نشست، گامی مهم در جهت پیشرفت اهداف متعالی سازمان و پیشرفت کارها در شهرک خواهد بود

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی به مشکلات متعدد همسو با پرواز چارتر کارکنان این مجموعه اشاره نمود و گفت: در خصوص رفع مسائل پرواز چارتر و مشکلات موجود در این حوزه، نشست مشترک بین سازمان منطقه ویژه و مجتمع گاز پارس جنوبی در روزهای آینده برگزار خواهد شد و مسائل کلیدی بررسی و نتایج مطلوب حاصل خواهد شد.

حیدری به مسئولیت های اجتماعی در رابطه با مشکلات جاده جم، سیراف و بلعکس اشاره نمود و عنوان داشت: در خصوص جاده جم سیراف و بلعکس که دارای مشکلات بسیار زیادی می باشد در روزهای آینده نشست مشترکی با مدیران مرتبط برگزار خواهد شد و در صورت همکاری مشاور مسئولیت های اجتماعی وزیر محترم نفت ،عملیات ترمیم این جاده بسیار مهم و اصلی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

گاز

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها