نفت / شناسه خبر: 157817 / تاریخ انتشار : 1402/3/21 16:03
|
برای اولین بار با جذب 100 درصدی جوانان استان بوشهر

آغاز فرایند جذب 858 نفر از جوانان بومی استان بوشهر در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از آغاز فرآیند جذب 858 نفر از جوانان تحصیل کرده استان بوشهر در مشاغل فنی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

نفت امروز /به گزارش نفت امروز به نقل از مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در این باره بیان کرد: با تلاش‌های فراوان و رایزنی‌های متعدد با مدیران ارشد وزارت نفت خوشبختانه برای اولین بار با جذب 858 نفر از جوانان بومی استان بوشهر موافقت شد و فرآیند جذب جوانان استان بوشهر به زودی آغاز خواهد شد.


باهوش در ادامه افزود: جوانان تحصیل کرده رشته‌های فنی در سراسر استان بوشهر از طریق برگزاری آزمون، با همکاری دانشگاه خلیج فارس جهت اشتغال در پالایشگاه‌های سیزده گانه این مجموعه بکارگیری و جذب خواهند شد.

وی با اشاره به رشته‌های مورد نیاز این مجموعه در فرآیند جذب تصریح کرد: جوانان کارآمد و خلاق استان بوشهر دارای مدارک فنی در رشته‌های HSE ، تعمیرات، بهره‌‌‌برداری و بازرسی فنی می‌توانند در این آزمون که تاریخ برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد شرکت کنند.

باهوش در ادامه خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جاری مبنی بر" مهار تورم و رشد تولید"، تمام تلاش خود را در جهت رشد تولید پایدار و اشتغال جوانان پرتلاش بومی استان بوشهر بکار گرفته و در این مسیر حرکت خواهد کرد.

بر همین اساس، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اقدام به تشکیل تیم راهبری از ابتدا تا انتهای فرایند این جذب با حضور نماینده استاندار محترم بوشهر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نموده است تا تمامی مراحل و اقدامات جذب نیروهای بومی استان بوشهر با هماهنگی استاندار محترم استان بوشهر صورت پذیرد.

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

احمد باهوش

پتروشیمی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها