نفت / شناسه خبر: 147381 / تاریخ انتشار : 1401/3/19 12:53
|
عضو کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد:

موفقیت دولت در مدیریت مصرف برق

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اقدامات وزارت نیرو و ایجاد زمان‌بندی جابجایی بار مصرف برق در کنار هماهنگی انجام شده با صنایع می‌تواند زمینه حداقل شدن آثار منفی ناترازی تولید و مصرف برق را ایجاد کند.

به گزارش نفت امروز، مصطفی نخعی ضمن اشاره به برنامه وزارت نیرو برای تامین برق پایدار فصل گرم گفت: به طور کلی وزارت نیرو و مشخصا توانیر در مسئله مدیریت مصرف برق صنایع رویه مناسب و موثری را در پیش گرفته‌اند و صنعت برق در مسیر صحیحی حرکت می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تامین برق زمستان سال ۱۴۰۰ گفت: تامین برق زمستان سال قبل با وجود اینکه سال ۹۹  محدودیت تامین انرژی داشتیم، نشان دهنده موفقیت دولت در مسئله برق است.

وی ادامه داد: اقدامات وزارت نیرو و ایجاد زمان‌بندی جابجایی بار در کنار هماهنگی انجام شده با صنایع می‌تواند زمینه حداقل شدن آثار منفی ناترازی تولید و مصرف برق را ایجاد کند.

نخعی با اشاره به اینکه ما سال گذشته ۱۵ هزار مگاوات ناترازی برق را تجربه کردیم گفت: عملکرد خوب وزارت نیرو در تولید و توسعه نیروگاه‌ها و از سوی دیگر سیاست‌های مدیریت مصرف تامین برق تابستان را در شرایط امیدوارانه به پیش برده است.

کلیدواژه

کمیسیون انرژی مجلس

مصرف برق

وزارت نیرو

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها