نفت / شناسه خبر: 136237 / تاریخ انتشار : 1400/5/17 12:59
|

پیش‌بینی دوباره افزایش مصرف برق

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: روز گذشته نیاز مصرف برق به ۶۵ هزار و ۱۰۷ مگاوات رسید و پیش‌بینی می‌شود که این میزان دوباره مرز ۶۶ هزار مگاوات را پشت سربگذارد.

به گزارش نفت امروز به نقل از ایرنا، ورود موج جدید گرما احتمال ثبت رکوردهای جدید در مصرف برق را افزایش داده است. بالا رفتن دما میزان استفاده از وسایل سرمایشی را افزایش داده و در نتیجه شاهد شوک جدید مصرف خواهیم بود.

 
در این راستا، شرکت مدیریت شبکه برق ایران به نقل از مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گزارش داد: روز گذشته روند نیاز مصرف برق به ۶۵ هزار و ۱۰۷ مگاوات رسید و پیش‌بینی می‌شود که با توجه به افزایش دمای هوا در روزهای آینده این میزان مجدد مرز ۶۶ هزار مگاوات را پشت سربگذارد و رکوردهای جدیدی را ثبت کند.
 
«مصطفی رجبی مشهدی» ادامه داد: گذر از این شرایط نیازمند همکاری همه مشترکان است.
 
سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم با همکاری صنایع عمده و بزرگ برای کاهش مصرف، این هفته را نیز بدون خاموشی پشت سربگذاریم.
 
رجبی مشهدی ادمه داد: با این حال کمک مردم بسیار موثر است و با کمک مردم می‌توانیم این هفته را که هفته گرمی است، بدون مشکل و قطعی برق در بخش خانگی سپری کنیم.
 
وی پیش بینی کرد: روند کاهش دمای هوا از اواخر هفته جاری آغاز و تراز تولید و مصرف برق متعادل شود.
 
به گزارش ایرنا، روز گذشته شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران اعلام کرد: به دنبال پیش‌بینی افزایش دمای هوا از سوی سازمان هواشناسی احتمال دارد مصرف برق بیش از چهار هزار مگاوات افزایش یابد.

کلیدواژه

برق

مدیرعامل توزیع برق

مصرف برق

برق رسانی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها