نفت / شناسه خبر: 135698 / تاریخ انتشار : 1400/4/5 13:12
|

تکمیل 19 خط لوله نفت و گاز در ایالات متحده

به گفته اداره اطلاعات انرژی (EIA) اپراتورهای ایالات متحده در سال جاری تاکنون19 پروژه خط لوله مایعات نفتی را آغاز کرده اند.

به گزارش نفت امروز به نقل از اویل پرایس، طبق آخرین اطلاعات موجود در بانک اطلاعات پروژه های لوله های مایعات ، دو خط لوله در سال 2021 تاکنون تکمیل شده اند ، در حالی که 17 پروژه در مرحله ساخت هستند یا اعلام شده اند.

از 19 خط لوله مایعات نفتی ، 12 پروژه نفت خام ، 6 پروژه مایعات گاز هیدروکربن (HGL) و یک پروژه حمل فرآورده های نفتی است. ده پروژه از 19 پروژه خط لوله جدید، 7 پروژه توسعه یا توسعه سیستم های موجود و 2 پروژه تبدیل کالای حمل شده در خط لوله است.

سال گذشته ، ایالات متحده در مجموع 24 پروژه خط لوله مایعات نفتی شامل 11 پروژه نفت خام ، 12 پروژه HGL و 1 پروژه فرآورده نفتی را به پایان رسانده است. در سال 2020 ، در مجموع 11 پروژه خط لوله جدید بوده و 11 پروژه دیگر گسترش سیستم های موجود بوده است.

سال 2014 رکورد  خطوط لوله مایعات نفتی  زده شد، در این سال حدود 35 پروژه به اتمام رسید و به دنبال آن 30 پروژه در سال 2019 مطابق با اطلاعات EIA انجام شد.

در سال 2019 ، ظرفیت زیادی از خط لوله خام در حوضه پرمین آنلاین شد تا تولید خام در این حوضه را به مراکز تصفیه و پایانه های صادراتی برساند.

در ماه های اخیر خطوط لوله گاز طبیعی بیشتری برای انتقال گاز از حوضه پرمین به مکزیک وارد کار شده اند و صادرات گاز ایالات متحده به همسایه آمریکا به جنوب افزایش پیدا کرده است.

افزایش ظرفیت انتقال خط لوله گاز باعث افزایش قیمت گاز در هاب واها و کاهش قیمت گاز در غرب تگزاس شده است.در سال های قبل از بحران سال 2020 ، قیمت ها در مرکز Waha Hub به خاطر محدودیت های خط لوله و مشکلات موجود در ایستگاه های کمپرسور ، حتی در برخی مواقع منفی شده است.

کلیدواژه

اداره اطلاعات انرژی آمریکا

خط لوله نفت و گاز

اویل پرایس

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها