نفت / شناسه خبر: 13129 / تاریخ انتشار : 1396/4/26 11:59
|
امضای تفاهم‌نامه با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

زاروبژنفت میدان‎های نفتی شادگان و رگ‎سفید را مطالعه می‎کند

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت زاروبژنفت روسیه تفاهمنامه‎ای امضا کردند که بر اساس آن، این شرکت روسی میدان‎های شادگان و رگ‎سفید را مطالعه می‎کند.

نفت امروز /شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت زاروبژنفت روسیه تفاهمنامهای امضا کردند که بر اساس آن، این شرکت روسی میدانهای شادگان و رگسفید را مطالعه میکند.

به گزارش نفت امروز به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، تفاهم‌نامه (MOU) مطالعاتی توسعه میدانهای شادگان و رگ سفید، صبح امروز (دوشنبه، ۲۶ تیر ماه) میان حمید دریس، مدیرامور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و الیوس خامیتوف مدیر توسعه میدان‌ها و سرمایه گذاری شرکت زاروبژنفت امضا شد.

این تفاهم‌نامه مطالعاتی بر اساس مدل قراردادی پیشنهادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که به تصویب هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران رسیده است، امضا شد و زاروبژنفت متعهد می‌شود در مدت زمان حداکثر ۹ ماه، طرح پیشنهادی خود را برای توسعه این میدان‌ها ارائه کند.

این تفاهم‌نامه، هشتمین تفاهم‌نامه مطالعاتی است که از سوی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در قالب الگوی قراردادی پیشنهادی این شرکت امضا میشود.

میدان رگ سفید در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری قرار دارد و تولید فعلی آن از مخازن آسماری و بنگستان صورت می گیرد و مخزن خامی تاکنون تولیدی نشده است.

میدان نفتی شادگان نیز که در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون واقع است در سال 1367 به بهره برداری رسید و هم اکنون از مخازن آسماری و بنگستان آن نفت تولید می‌شود.


 

کلیدواژه

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

امضای تفاهم‌نامه

شادگان و رگ‎سفید

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها