گاز / شناسه خبر: 13037 / تاریخ انتشار : 1396/4/19 14:35
|
در سه ماهه نخست سال جاری محقق شد؛

فرآورش بیش از 360 میلیون متر مکعب گاز تصفیه شده در شرکت پالایش گاز ایلام

شرکت پالایش گاز ایلام با حفظ تولید پایدار خود در سه ماه نخست سال جاری بیش از 360 میلیون متر مکعب گاز تصفیه شده، به خط سراسری ارسال کرده است.

نفت امروز /شرکت پالایش گاز ایلام با حفظ تولید پایدار خود در سه ماه نخست سال جاری بیش از 360 میلیون متر مکعب گاز تصفیه شده، به خط سراسری ارسال کرده است.
به گزارش نفت امروز، سیروس امیری مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان مطلب فوق اظهار داشت: علاوه بر گاز تصفیه شده در مدت زمان مذکور، در این شرکت بیش از 486 هزار بشکه میعانات گازی تولید که با توجه به عدم راه اندازی پتروشیمی ایلام به سایر مبادی مصرف ارسال شده است.
وی میزان گوگرد تولیدی در مدت مذکور را بیش از 17 هزار و 500 تن اعلام که در کارخانه دانه بندی گوگرد بصورت گوگرد پاستیلی تولید و در بازار های داخلی و خارجی به فروش می رسد.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام افزود: میزان تولیدLPG خام در این شرکت روزانه بیش از 400 تن است که این محصول نیز بایستی از سوی پتروشیمی ایلام دریافت شود که با توجه به عدم آمادگی آن شرکت، با هماهنگی های صورت گرفته بین پالایشگاه گاز ایلام، مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران و مجتمع گاز پارس جنوبی، مقرر شده تا زمان تحویل از سوی پتروشیمی ایلام مقدار قابل توجهی از آن به مجتمع گاز پارس جنوبی ارسال و از هدر رفت آن جلوگیری شود که ارسال آن از خرداد ماه سال جاری آغاز شده است.
امیری اظهار داشت: با توجه به نیاز تجهیزات به سرویس ها و تعمیرات سالیانه، زمان شروع تعمیرات اساسی سال 96 از اول مردادماه به مدت یکماه برنامه ریزی شده است که انشاالهع با زمانبندی دقیق انجام کارها و آمادگی واحدهای مختلف شرکت انجام خواهد گرفت.

کلیدواژه

متر مکعب

گاز تصفیه

شرکت پالایش گاز ایلام

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها